• ik kom der echt niet uit,

    De drugsindustrie in Colombia zorgt, vergeleken met de andere sectoren, voor de grootste bijdrage aan het BBP van Colombia. Indien de jaarlijkse productie van cocaïne in Colombia (voor 1999 zo’n 520 ton) verkocht wordt aan $100 per gram (de gemiddelde prijs in de V.S.), dan genereert de cocaïne-industrie zo’n $ 52 miljard, bijna de helft van het BBP van Colombia ($ 112 miljard in 2005). In de praktijk gaat het om een veel lager bedrag door onder andere de kosten en de verliezen van inbeslagnames. Maar zelfs al is het bedrag vele malen kleiner dan nog gaat het om een aanzienlijk deel van het nationaal product (Giugale, Lafourcade & Luff, 2003: p. 44 – 47).

    nog een vraagje Wat zijn Deviezen? ;3

    help mij! ;3

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 16:18 ]

    -Mond valt open.-

    Ik ehh. Ik zou het niet w-weten.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    er staat dat drugs er in Colombia het meeste verdiend wordt aan drugs. En dat de getallen die ertussen staan lager horen te zijn omdat er veel in beslag wordt genomen, maar het toch de graatste bron van inkomsten blijft.


    Alis volat propriis

    Drugs in Colombia zorgt voor het grootste deel van het bruto binnenlands product. De inkomsten van het land dus, dat is het zowat. Ook zeggen ze dat de bedragen niet kloppen, dat ze minder zijn dan hier gegeven. Doordat er drugs wordt in beslag genomen door politie en dus niet verkocht kan worden.
    Capiche?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kijk, ik ben dan wel een geweldige Brabander, maar hier snap ik helemaal niets van.;o


    everything, in time

    dankje!

    wat zijn deviezen? ;3

    Duo schreef:
    wat zijn deviezen? ;3

    Vreemde valuta die je krijgt als je een product in het buitenland verkoopt. Dus vb; Amerika verkoopt een auto aan België, daarvoor krijgen ze Euro. Die euro is voor amerika een devies, normaal toch.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Duo schreef:
    wat zijn deviezen? ;3

    Da's een foutje in de tekst. Het moest eigenlijk De vieze zijn.-gayhand-


    everything, in time

    *staart naar beeldscherm, valt van stoel af*
    hoe zou iemand dat moeten weten? O.o xD


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Economie ? (krul)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.