• Gisteren (zaterdag 17 april) ging ik eindelijk Valerius ontmoeten en het was superrrr leuk haha! =D (foto's en een filmpje staan onderaan dit bericht :3)

    Ik moest om half 7 mijn bed al uit want om 8 uur moest ik bij mijn BFF zijn want we reden met haar vader mee. We waren om half 10 al in Amsterdam maar we moesten eerst haar broer ophalen en overbrengen naar zijn nieuwe kamer want haar vader ging hem helpen verhuizen in Amsterdam. Tegen half 11 gingen we naar de stad lopen en tegen 11 uur kwamen we bij de FAME aan waar Valerius zou komen.

    Ik was echt heel zenuwachtig maar ik liep toch gewoon naar binnen en ging kijken waar ze zouden optreden. Ik zag zo’n geluidskast staan dus ik loop dat trappetje op stond er een jongen voor me die zo om draait bleek dat het Jesse (de zanger) was en ik was toen ff in shock haha x’D

    Ze gingen eerst nog een soundcheck doen waar we gewoon bij mochten zijn en tegen kwart voor 11 gingen ze echt beginnen met het optreden. Er waren maar een stuk of 10-15 mensen en iedereen stond eerst aan de kant tot hun manager naar ons toe kwam of we vooraan wouden gaan staan want dan zouden er wel meer volgen. Mijn BFF is heel verlegen en die had al vanaf het begin gezegd dat ze dat niet wou maar ik trok haar gewoon mee naar voren haha en toen stonden we recht voor Jesse (zanger) en Kay (gitarist). Ze begonnen met “Show’s Done” (haha de show begon net maar owkeej x’D) en dat is mijn favo nummer van ze dus ik was al helemaal blij en ik hou van die soundbox daarin :3 Daarna deden ze “She Doesn’t Know”, “Green Light”, “Luck”, “Tonight”, “Wait A Minute” en “The Only One”. The Only One deden ze ook met de soundbox :3 Kay zat ondertussen steeds van alles te zeggen en hij vond het vet dat wij helemaal vanuit Kampen naar Amsterdam waren gekomen speciaal voor hun haha. Jesse en Kay keken ook steeds ff en gingen heel lief glimlachen (maar owkeej dat doen artiesten zowat altijd naar fans haha).

    Na het optreden kwam hun manager met wat posters aan en die gingen ze signeren. Kay was eerst en die gaf je meteen een hand en ging zich voorstellen en vroeg hoe je heet. Hij ging op mijn poster zo zetten: “Voor Anneleen xxx” en daaronder kwamen dan die handtekeningen van Valerius! ^^ En toen ging die nog vragen of ik het leuk vond enzo, hij is echt super aardig en praat gewoon aan één stuk door haha! Toen kwam Xander, hij zich ook voorstellen alleen hij was wat meer stiller. Toen kwam Jesse (:9~) en hij gaf ook zo een hand en ging zich voorstellen en de hele tijd vet schattig lachen. Hij is wel wat verlegen vergeleken bij Kay maar ergens was dat super schattig haha x’D. En toen kwam Georgy die gaf ook zo een hand en hij is juist super droog! x’D Toen vroeg ik zo aan Kay en Jesse of ik zo nog met ze op de foto mocht en dat mocht maar ze moesten eerst nog wat handtekeningen doen. Dus toen pakte ik mijn Valerius cd en gingen ze die ook signeren! =D

    Toen kwam hun manager om te zeggen dat ze nu echt weg moesten want ze waren al 20 minuten te laat voor het volgende optreden. Maar we waren nog niet op de foto geweest en Kay zo naar die manager toe van: “We moeten nog even snel een foto maken”. Die manager zo van: “We zijn al 20 minuten te laat”. En toen begon Jesse zich er ook mee te bemoeien en zei van: “Ach dat kan nog wel even snel *grijns*”. Die manager gaf uiteindelijk toe zolang het maar heel snel gebeurde. Dus toen ging ik met Kay en Jesse op de foto en dat was best grappig want Jesse sloeg zo z’n arm om me heen en toen trok die me helemaal naar zich toe en Kay die keek hem toen echt zo aan met zo’n shut up face en die sloeg toen ook z’n arm om me heen en toen maakte mijn BFF snel een foto (: (alleen sta ik er vet stom op haha x’D). En toen gingen ze afscheid nemen en moesten ze weg en gingen wij de stad in shoppen, op een terrasje zitten en bij mijn BFF’s broer op zijn nieuwe kamer chillen toen hun weg waren en op zijn dakterras haha! ^^

    Het was echt een superleuke dag en ik kan nu al niet meer wachten tot het 8 mei is dan ga ik naar hun concert in Amersfoort! :3

    Foto’s:
    Valerius
    Jesse en Kay
    Jesse
    Kay en Xander
    Georgy
    Kay
    Jesse en Xander
    Kay, ik en Jesse :3
    De poster
    De cd

    Filmpje:
    Valerius – The Only One

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 12:39 ]


    dream, dare, fly!

    Wat vet ;D
    Die foto's zijn leuk (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Wat vet ;D
    Die foto's zijn leuk (krul)


    Haha thenk joee :3


    dream, dare, fly!

    Ik vind het echt heel leuk voor je dat je het zo naar je zin hebt gehad. En de foto's zijn leuk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    AAAAH, coool (: ik zag ze daarnet nog op TMF.


    it's so empty living behind these castle walls

    Gaaf man! : D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Jesse en Kay zijn lekker:9~


    You can run but not hide

    Ik zei toch dat ze vet aardig zijn =D Leuke foto's!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    Ik zei toch dat ze vet aardig zijn =D Leuke foto's!


    Haha jaah inderdaad je had helemaal gelijk ^^


    dream, dare, fly!

    Washington schreef:
    AAAAH, coool (: ik zag ze daarnet nog op TMF.


    Haha jaah ik ook + nog 6 keer op andere zenders haha :')


    dream, dare, fly!

    Ah veet. Leuk dat je het zo leuk gehad hebt. En die foto's zijn leeuk :'D

    Phineas schreef:
    Gaaf man! : D


    Tanya is de beste.