• Er zullen ongeveer zo’n 10 à 15 mensen mee mogen doen en per ronde vallen er zo’n drie af. In de finale zullen er dus drie overblijven tussen wie de strijd gaat. Ik wil proberen zoveel mogelijk verschillende thema’s te verzinnen en soms zullen de deelnemenden hetzelfde nummer moeten zingen.

    Ikzelf zal jury zijn samen met Expression.

    De eerste opdracht mag uiterlijk 28 mei worden ingeleverd!!

    Deelnemers:
    1. Thunder heeft de 1e ronde niet overleefd
    2. SugarLiker gediskwalificeerd
    3. xNoTiTiEx gediskwalificeerd
    4. XTC gediskwalificeerd
    5. CACHAREL gediskwalificeerd
    6. Prophecy gediskwalificeerd
    7. mystiqflower gediskwalificeerd
    8. Creation ingeleverd
    9. NarutoPerv heeft de 2e ronde niet overleefd
    10. SarahCore ingeleverd
    11. Dropkogel heeft de 3e ronde niet overleefd
    12. AllyaRose trekt zich terug uit 2e ronde wegens keelontsteking-achtig-iets

    Edit: We zitten vol! Morgen (10-05-2010) zal de eerste opdracht waarschijnlijk online staan!

    Eerste opdracht:
    Voor de eerste opdracht is het thema; ‘Van Nederlandse Bodem’. Dit houdt in dat je zelf een Nederlandse (of eventueel Vlaamse) artiest opzoekt en dan een nummer moet zingen en opnemen; het nummer mag je verder zelf kiezen als het maar Nederlands is!

    Edit 8 juni 2010:
    Maisa en ik hebben gezamenlijk besloten dat Thunder eruit gaat: je zingt goed, maar nét niet goed genoeg om door te gaan naar de volgende ronde. Bedankt voor het meedoen!
    Tweede opdracht:
    Deze opdracht heet ‘Golden Oldies’. Maisa en ik hebben samen zeven nummers geselecteerd die minimaal zo'n 15 jaar oud zijn. De bedoeling is dat jij doorgeeft welk nummer je wilt zingen en als die nog niet bezet is, is die van jou! Wees dus snel met het kiezen van het nummer dat je wilt! Want bezet = bezet!
    Hieronder staan de nummers en een link ernaar. Wanneer iedereen een nummer heeft, zullen we de tekst en karaoke-versie van youtube pb'en.
    Elvis Presley met Fever – xNoTiTiEx
    The Beatles met Let it Be – Creation
    Aerosmith met Cryin’ – NarutoPerv
    Cindy Lauper met Girls just wanna have fun – mystiqflower
    Abba met The Winner takes it allAllyaRose
    Survivor met Eye of the Tiger – Nutella
    Whitney Houston met I will always love you - SarahCore
    We zullen de uiterlijke inleverdatum bekend maken als iedereen gekozen heeft.

    Edit:Jullie mogen beginnen met het inleveren van jullie covers.
    Jullie hebben precies 2 weken de tijd om in te leveren, dus t/m 25 juni.
    Wees niet te laat met inleveren anders word je automatisch gediskwalificeerd!
    Als je niet op tijd kan inleveren, stuur dan een pb naar Expression of Kalona, je krijgt alleen uitstel als je echt een goede reden hebt.
    Heb je liever niet dat iedereen je cover hoort? Stuur dan een pb naar mij (Expression) of Kalona en dan krijg je onze e-mail adressen.
    En dan nu het belangrijkste: Veel succes en bedankt voor het meedoen!! Zonder jullie was deze wedstrijd er niet.

    Maisa (Expression) & Christa (Kalona).

    Edit 18 juli 2010:
    Goedemiddag liefste deelnemers!
    Na (heel erg) lang beraad en geluister, hebben we besloten dat NarutoPerv helaas niet mee mag naar de volgende ronde. Het spijt ons, maar de anderen waren net wat beter (: Bedankt voor het meedoen!
    De volgende opdracht zal straks waarschijnlijk online komen!
    - Christa & Maisa.

    Derde opdracht:
    Beste deelnemers,
    Hierbij lanceren wij de derde opdracht! Dit is een opdracht die in het teken staat van ‘Disney’!
    Wat het inhoudt: je gaat opzoek naar een leuke Disney-film en kiest dan één van je favoriete nummers, die neem je op (a capella, karaoke, of met de muziek zachtjes op de achtergrond meedraaiend [jouw stem moet wel overheersend zijn!]), stuurt het via een bestand naar onze e-mail (pb hiervoor) of dumpt een youtube-link in het topic :p
    Veel succes & plezier allemaal!
    - Christa & Maisa

    P.s.: de inleverdatum is 7 augustus :Y) wees op tijd!


    Edit:
    De liedjes moeten afkomstig zijn uit de Disney-tekenfilms en dus niet films als Another Cinderella Story en Camp Rock!
    Succes (:

    Edit 08 september:
    Na lang overleg - dat hebben jullie wel gemerkt - hebben we besloten dat Dropkogel net niet goed genoeg was en dus niet door gaat naar de volgende ronde. Bedankt voor jullie inzendingen allemaal en en gefeliciteerd aan degene die door zijn!
    De volgende opdracht krijgen jullie zo snel als mogelijk te horen.

    ~ Kalona en Despicable


    Vierde opdracht:
    Goedenavond!
    Zoals jullie al hebben kunnen lezen in Dropkogel eruit gekegeld en zitten nu alleen nog SarahCore, mystiqflower en Creation nog in de race!
    Daarom nu de op één na laatste opdracht: Zing een nummer van Kelly Clarkson. Het maakt niet uit welk nummer, zolang het maar van haar is.
    Jullie krijgen twee weken de tijd en moeten dus uiterlijk 22 september jullie liedje hebben ingeleverd.

    Viel Erfolg, bonne chance, good luck & veel succes!
    - Christa & Maisa


    Na vele maanden van vechten, zingen en filmpjes uploaden is het dan eindelijk zover! De strijd is geëindigd en de jury heeft beraadslaagd wie de winnares van deze zangwedstrijd is!
    De ander was goed, maar er kan er maar één de beste zijn!
    Van harte gefeliciteerd, SarahCore!!

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 22:10 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Umm hoe lang moeten we nog wachten op de uitslag?
    Ik ben komende donderdag namelijk weg!!!!
    En ik wil niet gediskwalificeerd worden! :(
    xoxo

    mystiqflower schreef:
    Umm hoe lang moeten we nog wachten op de uitslag?
    Ik ben komende donderdag namelijk weg!!!!
    En ik wil niet gediskwalificeerd worden! :(
    xoxo
    Tot wanneer blijf je weg? Dan houden we daar rekening mee :Y)
    En ik probeer vanavond of morgen alles nog een keer te bekijken en dan zal ik met Maisa overleggen ;p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben zowieso tot 1 augustus weg. Zal wel pas de 3e zijn dag ik weer achter de laptop zit.
    xoxo <3

    Edit 18 juli 2010:
    Goedemiddag liefste deelnemers!
    Na (heel erg) lang beraad en geluister, hebben we besloten dat NarutoPerv helaas niet mee mag naar de volgende ronde. Het spijt ons, maar de anderen waren net wat beter (: Bedankt voor het meedoen!
    De volgende opdracht zal straks waarschijnlijk online komen!
    - Christa & Maisa.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gefeleciteerd aan degene die door zijn!


    Get back motherfuckerz'

    Whuuuh, ik zit er nog in o.o


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    jammer dat we niet kunnen luisteren!

    Beste deelnemers,
    Hierbij lanceren wij de derde opdracht! Dit is een opdracht die in het teken staat van ‘Disney’!
    Wat het inhoudt: je gaat opzoek naar een leuke Disney-film en kiest dan één van je favoriete nummers, die neem je op (a capella, karaoke, of met de muziek zachtjes op de achtergrond meedraaiend [jouw stem moet wel overheersend zijn!]), stuurt het via een bestand naar onze e-mail (pb hiervoor) of dumpt een youtube-link in het topic :p
    Veel succes & plezier allemaal!
    - Christa & Maisa

    P.s.: de inleverdatum is 7 augustus :Y) wees op tijd!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    tees begrijp ik niet

    Edit:
    De liedjes moeten afkomstig zijn uit de Disney-tekenfilms en dus niet films als Another Cinderella Story en Camp Rock!
    Succes (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hoi hoi! Ik ben net terug van vakantie! Was super! Vet blij dat ik nog mee doe ;) Ik zal proberen zo snel mogelijk een liedje in te zingen maar moet ook nog uitpakken enzeau! Anyways ik ga een liedje zingen van Ariel (A) altijd al 1 van mijn favoriete disney films geweest! XOXO

    http://www.youtube.com/watch?v=khUslSJO_SI
    tadaaa!!! hou aub rekening met mn verkoudheidje :P

    Aangezien alleen Mystiqflower heeft ingeleverd hebben Christa (Kalona) en ik besloten dat jullie tot en met maandag krijgen om de liedjes in te leveren.
    Denk eraan dat de liedjes niet uit High School Musical, Camp Rock en dat soort dingen mogen komen. Maar echt de Disney tekenfilms.

    ~ Kalona en DarkDesire


    Get back motherfuckerz'

    Ingeleverd via mail ;D


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    mijne komt er over een paar minuten aan xD

    of toch misschien iets later.. -heeft ruzie met youtube-

    NarutoPerv leverd hem voor mij in voor maandag xD

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 22:31 ]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.