weetje,
ik kan mijn vader op dit moment wel dooodschieten!
Ver-schrik-kelijk
mijn jongste zusje heeft een feestje en ik zou moeten helpen enzo, maar ik heb der geen zin in, dat heb ik gezegt en mijn moeder vond het goed als ik niet zo veel hielp
mijn vader vind dat ik me te veel verstop in mijn kamer, terwijl ik pas vanaf 5 uur weer in mijn kamer zit
en de rest van de dag heb ik buiten gezeten enzo
en ik kom beneden om wat eten te halen,
doet hij super chagrijnig,
ik wil niet het feestje van mijn zusje verpesten dus heb ik wat te eten gepakt en ben naar boven vertrokken.
komt hij even later naar boven en dan roept hij: "Ik vind het niet leuk dat je je zoveel verstopt in je kamer."
en toen riep ik hem nog na dat ik niet Nadia -mijn zusje- haar feestje wil verpesten en dan reageert hij niet.
En ik voel me K.U.T!
en dit moest ik even kwijt
-
17 april 2010 - 19:5517 april 2010 - 19:57
vervelend,
maakt niet uit dat je het kwijt wil,
zo'n momenten heeft iedereen welles.the plastic made dreams
17 april 2010 - 19:5717 april 2010 - 19:5817 april 2010 - 19:58Ga naar een vriendin?
FF serieus.
Ik zou dit echt niet accepteren hoorLife is hard and then we die
17 april 2010 - 20:03mijn vriendinnen wonen nogal ver weg,
en de enige die dichtbij woont is vanavond met haar ouders en een andere vriendin van mij naar A'dam
en ik ga denk ik even een blokje lopen,
want ik trek het niet meer hier in mijn kamer17 april 2010 - 20:15En het wordt nog leuker x_x
mijn vader denkt dat ik tegendraads wil zijn, maar ik heb geen zin om tegen zijn chagrijnige kop te kijken.
fack man, ik voel me kutter dan kut ;x17 april 2010 - 20:22Aaaw ;[
Vaders altijd ><' Ik ben er !I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
17 april 2010 - 20:24@ Eline, <33
dankjewel!
ik ga nu even buiten lopen, want straks is het te donker en laten mijn ouders me niet meer gaan ><
hopenlijk gaat het daarna weer beter17 april 2010 - 20:24Oke ;')
I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
17 april 2010 - 20:45succes.
the plastic made dreams
17 april 2010 - 21:41