• nu ja mijn danscoach heeft mij welgeteld 14 keer vermoord vandaag. Ik heb 2 weken vakantie gehad en de week daarvoor was ik ziek op de dag van de training en dus had ik (lekker lui geweest) 3 weken niets voor mijn dansen gedaan en vandaag moest ik opnieuw trainen en mijn coach was een beetje boos, een beetje héél boos :X

    nog iemand zo van die eigen schuld dood gedaan door trainer of whatever dingen voorgehad

    xXx


    Change, the only good thing in this world.

    Ehm... ik ben altijd heel druk onder volleybal training en mijn trainster wordt wel een geïrriteerd. x)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hmm, niet dat ik me kan herinneren. Ik ben vast mijn dood een paar keer vergeten. (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Er was vroeger in mijn klas een echte loser, en hij werd zo gepest dat hij een keer iedereen ging bedreigen met de dood. Ik ben iets van 5 á 10 keer vermoord door hem ofzo. Ik heb hem nooit eens iets aangedaan. XD
    Nu heeft hij een strafblad omdat hij ooit eens eeen klein meisje bedreigde. DAT is egt zielig


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    ik ging dood toen ik zag dat Justin Bieber me getweet had, lol -een week geleden-


    Let's do this poo