• Ik was mijn hoofdstuk aan het schrijven. Ik wil hem opslagen komt er error op te staan. En hij is weg ;o


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Heb ik ook vaak last van. Onwijs irritant, maar volgens mij is er niets aan te doen.
    Behalve in Word schrijven, en daarna pas in je hoodstuk plakken. Maar ik vind dat persoonlijk erg irritant ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    De volgende keer kun je dan beter de hele tekst even kopieren, zodat als je die error krijgt, je het gewoon in een nieuw hoofdstuk kunt plakken (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wauw, past goed bij je username XD
    Sorry:X
    Maar wat de anderen zeggen. Volgende keer in word doen ^^


    Life is hard and then we die

    Ik doe hem altijd in Word schrijven eerst. Dat is gewoon een gewoonte geworden. Dat wat jij hebt, heb ik nooit last van. Hij slaat hem ook altijd keurig op bij mijn hoofdstukken ;']


    *~* Proud Luxury *~*

    Thingies schreef:
    De volgende keer kun je dan beter de hele tekst even kopieren, zodat als je die error krijgt, je het gewoon in een nieuw hoofdstuk kunt plakken (:

    Madame schreef:
    Ik doe hem altijd in Word schrijven eerst. Dat is gewoon een gewoonte geworden. Dat wat jij hebt, heb ik nooit last van. Hij slaat hem ook altijd keurig op bij mijn hoofdstukken ;']


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ff op de pc rammen :p

    nee lol ben in een melige bui

    wat madame zei ^


    *insert philosophical cringe expression here*

    Je kunt het stuk tekst meestal nog terug halen door op het pijltje van 'vorige' te klikken. Meestal ligt het dan aan het plaatje dat je gebruikt, dat er een Error komt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    PUKKELxDING schreef:
    Wauw, past goed bij je username XD
    Sorry:X
    Maar wat de anderen zeggen. Volgende keer in word doen ^^

    Verder typ ik wel gewoon in word hoor, maar ik dacht misschien heb je iets aan mijn tip (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Waarom is dit omhoog getrapt?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik schrijf alles op word.. en dan pas voeg kik het in Q.. ;$


    "POTATOOOOOE!"

    Tragically schreef:
    Je kunt het stuk tekst meestal nog terug halen door op het pijltje van 'vorige' te klikken. Meestal ligt het dan aan het plaatje dat je gebruikt, dat er een Error komt.


    Hope goes lost but never dies.