• Zoals jullie waarschijnlijk hebben gehoord heeft er laatst een vulkaanuitbarsting plaatsgevonden in Ijsland. En daarom is het luchtruim van België en Duitsland gedeeltelijk gesloten. Nou gingen mijn ouders, begin deze week, naar Spanje voor een citytrip. Nu zitten ze vast op de vlieghaven. Als de vliegtuigen maandag niet vertrekken gaan ze pas vrijdag vertrekken. Nu maak ik me dus zorgen om mijn ouders. Aangezien ik een enorm moederskindje ben. Toen ze net belde om te kijken of alles hier goed was (ik blijf nu logeren bij vrienden) kon ik wel huilen. Stel dat er iets gebeurd? (ook al weet ik niet wat er voor ergs zou kunnen gebeuren..) En ik weet dat ik me nu erg aanstel, maar nu wil ik weten;

    Hoe kan ik mijn gedachten nu verzetten?


    All this dampness is damp.

    Nou, eigenlijk hoef je, je totaal geen zorgen te maken. De reden dat zij nu vast zitten in Spanje is om ervoor te zorgen dat hun juist niets overkomt. Als ze nu toch met het vliegtuig gingen had ik me pas zorgen gemaakt, want dan kan ze pas wat overkomen.
    Anywho, ga anders bij een familielid of vriendin logeren? Elke dag contact houden met je ouders. Het komt echt wel goed meid ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Nou, eigenlijk hoef je, je totaal geen zorgen te maken. De reden dat zij nu vast zitten in Spanje is om ervoor te zorgen dat hun juist niets overkomt. Als ze nu toch met het vliegtuig gingen had ik me pas zorgen gemaakt, want dan kan ze pas wat overkomen.
    Anywho, ga anders bij een familielid of vriendin logeren? Elke dag contact houden met je ouders. Het komt echt wel goed meid ^^


    Dankjewel. :3
    Ik vraag me gewoon af waar ze eten, slapen, enzovoorts..


    All this dampness is damp.

    Dat is in Nederland ook zo ö

    Maar je hoeft je inderdaad echt geen zorgen te maken, want het zou pas echt gevaarlijk zijn als ze wel gingen vliegen ja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lagoon schreef:
    Dat is in Nederland ook zo ö

    Maar je hoeft je inderdaad echt geen zorgen te maken, want het zou pas echt gevaarlijk zijn als ze wel gingen vliegen ja.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    nou ik ga eind van de maand naar Turkije, en ik hoop dat de vliegtuigen dan weer vliegen :)

    Zoals ze zeggen en anders bellen en vragen waar ze slapen enzo. Met vrienden je gedachten verzetten?