Met veel blijdschap kan ik al jullie lieve mensjes vertellen dat de 'ruzie' of in ieder geval, mindere periode tussen mij en mijn vriendje over is (:
En ik er zo blij om!
Ik heb heel veel gehad aan jullie raad (en heb 'm natuurlijk ook opgevolgd ;] )
en het is allemaal weer goedgekomen!
En het is zo'n leuk gevoel (:
Wat vinden jullie een leuk gevoel?
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Het is terug goed!
Het is terug goed! - Liefde, Vriendschap & Familie
-
15 april 2010 - 21:1615 april 2010 - 21:17
Ik heb nog niet zo een periode met mijn vriendje gehad & ik heb al 16 maanden
Life is hard and then we die
15 april 2010 - 21:17Als ik mijn vriendje eindelijk weer zie
Of als iemand iets liefs tegen me zegt.
Of als mijn haar goed zit :'D-
15 april 2010 - 21:1815 april 2010 - 21:18PUKKELxDING schreef:
Ik heb nog niet zo een periode met mijn vriendje gehad & ik heb al 16 maanden
Het was gewoon iets wat me steeds maar weer opnieuw dwarszat, en daardoor hadden we wat meer discussies, want normaal komen we erg goed overeen (:15 april 2010 - 21:22Diffuse schreef:
Ja ik ken het. Die periodes hebben de meeste koppels. Het maakt je relatie of het breekt je relatie. En in jouw geval maakt het je relatie, omdat je iets hebt overleeft en daardoor wordt je relatie sterker. In mijn vorige relatie heeft het de relatie verbroken. Dat kan ook gebeuren.
(...)
Het was gewoon iets wat me steeds maar weer opnieuw dwarszat, en daardoor hadden we wat meer discussies, want normaal komen we erg goed overeen (:
Maar ik vind het super voor je meid !Life is hard and then we die
15 april 2010 - 21:25Yeaah :'D
Hmm.. als ik over alles tevreden ben denk ik :]I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
15 april 2010 - 21:34PUKKELxDING schreef:
(...)Ja ik ken het. Die periodes hebben de meeste koppels. Het maakt je relatie of het breekt je relatie. En in jouw geval maakt het je relatie, omdat je iets hebt overleeft en daardoor wordt je relatie sterker. In mijn vorige relatie heeft het de relatie verbroken. Dat kan ook gebeuren.
Maar ik vind het super voor je meid !
Ja bij mij was het daardoor ook bijna verbroken, maar onze relatie heeft het doorstaan, en daar ben ik ontzettend blij mee, uiteraard.You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.