• Een vriendin van mij heeft een broertje die nu in de eerste zit, hij heet Stefan.
    Hij had een hele leuke foto op hyves waar je hem in de lucht ziet met zijn skateboard daaronder.
    Dus ik een reactie met: Steeeeeeeef -dansend poppetje-
    En nu reageerde hij bij mijn foto terug: Shireeeeeen -dansend poppetje-
    Lauraaaaa -dansend poppetje-
    En dat vind ik gewoon zo lief! Sowieso is ie schattig, want hij heeft zo'n piepstemmetje en als ik hem dan gedag zeg in de gang hoor je hem zo: Hoi Shireen, en dat is schattig.
    Wie heeft er ook lieve broertjes van vriendinnen, haha?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het zusje van mijn beste vriendin is grappig. Ze kwam, wanneer ik nog fan was van Tokio Hotel, steeds vragen of ze mijn cd's eens mocht lenen en dat vond ik grappig ;3
    En, dit zijn geen broers of zusjes van vrienden van mij, maar mijn buurjongens zijn zo schattig. Ze zijn allebei nog geen 10 en de oudste geeft altijd knuffels als hij mij ziet ;3 Ik houd van dat joch, ah (:

    @Eloquently
    Mijn buurjongen aan de linkerkant is een soort vampier die overdag slaapt of zo en dan 's avonds alleen maar uitgaat.
    En aan de andere kant van mijn huis zijn er twee meisjes en 1 jongen. En dat zijn de 'dooie' buren omdat ze zelfs niet met oud en nieuw buiten komen, dus ik heb geen leuke buurjongens/meisjes, hahaa.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    L0VEDRUNK schreef:
    @Eloquently
    Mijn buurjongen aan de linkerkant is een soort vampier die overdag slaapt of zo en dan 's avonds alleen maar uitgaat.
    En aan de andere kant van mijn huis zijn er twee meisjes en 1 jongen. En dat zijn de 'dooie' buren omdat ze zelfs niet met oud en nieuw buiten komen, dus ik heb geen leuke buurjongens/meisjes, hahaa.

    Mijn achterbuurjongen is ongeveer ook zo :') Die zet in het weekend altijd zijn muziek zo luid dat heel het straat het hoort, maar voor de rest is hij ook best vampier-achtig (:

    Mijn vriendin haar neefje is geobsedeerd door mij. Hij noem mij Loelie in plaats van Julie en achtervolgt mij de hele tijd en als ik en mijn vriendin aan het bellen zijn, wil hij ook altijd iets zeggen. Echt wel schattig :P


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Hhaha x]
    Nee heb ik niet.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.