• Hahahah, een jongen vandaag in mijn klas had een pleister in zijn nek.
    Hij zegt; 'Ik heb een erge wespensteekontsteking.'
    Wij geloven hem gewoon en zo.
    Maar, het derde uur zat ik een plaats voor hem en toen keek ik achterom want hij zei wat. Hij strekt zijn nek wat uit, en ik zie een rood vlekje tevoorschijn komen. Het was meteen duidelijk; hij had een zuigzoen.
    Dus ik dat zo keihard door de klas roepen, hij werd helemaal rood, echt schattig! :$
    Uiteindelijk gaf ie toe, hij had er twee. Ik vond het best kut want hij is wel de leukste jongen van de klas. :/
    Bleek uiteindelijk dat het een weddenschap/uitdaging was tussen hem en een meisje. Niets ernstigs dus.(krul)
    Het was wel heeel grappig, want hij uiteindelijk haalde hij de pleister eraf en het leek net een brandwond of zo, of een wijnvlek haha. We gingen hem pesten.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Dat vraag ik me ook af, hoewel het in mijn geval niet veel beter ging. Ik zat eens bij mijn toenmalige vriend op schoot, riep m'n moeder keihard: Waarom ga je op z'n penis zitten!
    Jezus Christus Mozes kriebel.

    Hahahhaa, mijn moeder zou juist zeggen; 'MOet ik jullie tweetjes eventjes allen laten, hmm?' En dan zo veelbelovend mij aanstaren terwijl ze wegoopt.
    Hoewel, dat is wel beter dan in jou situatie, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    OKe xDBest wel flauw zeg maar, maar ook best schaatig :P


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    L0VEDRUNK schreef:
    (...)
    Hahahhaa, mijn moeder zou juist zeggen; 'MOet ik jullie tweetjes eventjes allen laten, hmm?' En dan zo veelbelovend mij aanstaren terwijl ze wegoopt.
    Hoewel, dat is wel beter dan in jou situatie, haha.


    Mijn moeder is precies het zelfde!


    I hope you die :3

    Departure schreef:
    (...)

    Mijn moeder is precies het zelfde!

    Hahahhaa. Maybe we've got the same mom. -gayhand-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    whaaa xD


    I hope you die :3

    L0VEDRUNK schreef:
    (...)
    Hahahhaa, mijn moeder zou juist zeggen; 'MOet ik jullie tweetjes eventjes allen laten, hmm?' En dan zo veelbelovend mij aanstaren terwijl ze wegoopt.
    Hoewel, dat is wel beter dan in jou situatie, haha.

    mijn moeke is ook zo:p


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen