• Ik moet samenwerken met een presentatie met een meisje, nu al voor de derde keer. Ik wil dus niet met haar samenwerken, want ze is áltijd ziek en ze doet alles op het laatste moment. Ik ben al naar de mentrix geweest en die vind het onzin en zegt dat ik me er gewoon niets van moet aantrekken.
    Ik kan er ook niets aan doen dat ik een controlefreak ben, dat ik alles optijd wil hebben om het te kunnen verwerken. Serieus, is dat nou teveel gevraagt?
    En nu is ze weer de hele week ziek en we hadden alleen deze week om aan dat ding te werken. Wessel en ik hebben nu haar deel moeten maken, een tekening enz. Ik heb haar een mail gestuurd dat ze zelf voor haar eigen info moet zorgen en haar de onderwerpen daarvan gestuurd. Nou, als ze er maandag niet is vermoord ik 'r.

    We komen trouwens steeds bij elkaar omdat wij de enigste zijn zonder groepje.
    Gelukkig bij een andere presentatie hoeven we niet samen te werken, maar werk ik met drie anderen. Yay.

    [ bericht aangepast op 15 april 2010 - 16:32 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 10:55 ]

    Ik ken het gevoel :X
    Dan moet je dat gewoon zeggen.
    Doe wat je moet doen, laat haar stikken, dan krijgt ze maar een onvoldoende.
    Jij hoeft niet haar werk te doen, soieso niet. *(krul)

    UNCOMMON schreef:
    Ik ken het gevoel :X
    Dan moet je dat gewoon zeggen.
    Doe wat je moet doen, laat haar stikken, dan krijgt ze maar een onvoldoende.
    Jij hoeft niet haar werk te doen, soieso niet. *(krul)


    Ja, maar buiten dat ze geen ene hol voor school doet. En het haar ook niets kan schelen dat anderen een onvoldoende door haar halen, is ze best aardig en ik wil geen ruzie..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Join the club!
    Ik zit dus bij een meisje voor 2 groepswerken en zit ze de hele tijd te zeggen van: we doen dat, dat, dat en dat terwijl dat veel meer werk is en wie mag er al zijn tijd en energie in steken? Ik! Want madam heeft geen computer bij haar oma!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Als jij je eigen deel afhebt en het goed hebt voorbereid, dan kunnen ze je toch geen onvoldoende geven? Hallo, zij heeft haar spullen niet voor elkaar, niet jouw zorg.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik snap je, echt zwaar klote :| Kan ik ook nie tegen :| Veel suc6 dr mee!


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    je moet gewoon beginnen met haar deel doen, dat bespaart tijd. Doe ik ook altijd als ik van mijn mentrix weer eens niet met mijn vriendinnen in een groepje meg. (we zijn te druk ofzo)


    Alis volat propriis

    gewoon inleveren zonder haar deel.
    Dan zet je erin; 'Blabla heeft haar deel niet ingeleverd'
    jullie docent(e) kan jullie daar geen onvoldoende voor geven, want jullie hebben je werk af.
    En een logboek goed bijhouden doet ook wonderen (:


    It's not the same without you.

    moet ik ook altijd meeestal laat ik haar deel dan gewoon weg want ik ben daar niet verantwoordelijk voor.


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    mijn vriendin moet elke keer met een hele irritante lelijke jongen die verliefd op dr is. met álles. het lijkt net alsof hij elke keer aan de leraar vraagt of dat mag ofzo:S


    Who needs love when there is chocolate

    Dat heb ik dus ook voor! Ons eindwerk moet binnen een week afzijn, zij heeft nog niets, maar dan echt nog niets gedaan!
    En nu is ze al twee dagen ziek, mooi hoor =/
    Dus uiteindelijk kan ik er voor opdraaien, want als ons eindwerk niet goed is, dan zijn haar punten niet alleen slecht, maar ook de mijne =(


    If you had never come out of the blue, I would've stay