• Ik opende gisteren een topic over dat ik naar het ziekenhuis moest enz.. Er waren 2 dingen waarvan ik écht hoopte dat ze het niet hoefden te doen: MRI en een darm/maag onderzoek. En nu moet ik het allebei .____. Ik moet komende vrijdag een uur lang in een tunneltje gaan liggen en ik ben zo claustrofobisch als de pest, en ik krijg onder narcose dus een maag/darmonderzoek. Ik ben al mega blij dat ik onder narcose ga, want zo'n onderzoek is naar verhalen vreselijk o.o Dan krijg je een slang in je mond geduwd waarmee ze dan gaan rondkijken.
    Waarschijnlijk heb ik de ziekte van Crohn, een chronische ziekte, die je dus de rest van je leven blijft houden ._. Wat was het toch weer een lekker dagje vandaag.
    Iemand die een van deze onderzoeken heeft gehad en bij wie het niet erg was en mij vooral heel erg gerust gaat stellen? :3
    x


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nee dat heb ik niet gehad, maar je voelt toch niks, want je bent onder nacose.
    Dat is zoiezo al iets goeds en veel succes.(flower)(flower)


    Smiling but close to tears.

    Mijn zusje heeft dat moeten doen toen ze vijf was en ze was best moedig. Ze riep altijd naar mijn mama: 'Tot straks mama!' En dan ging ze met een grote glimlach mee ~ terwijl ze een halfuur/drie kwartier in zo'n tunnel moest liggen ;3
    Voor de rest is zo'n darm/maagonderzoek niet zo erg hoor, je krijgt 'm onder narcose dus dan voel je er niets van ;3

    En dat van: 'Ik had twee dingen die ik niet wou doen' had ik ook, maar dat was toen ik een gips moest ,__, het viel uiteindelijk nog mee, ha ;3 niet dat dat hetzelfde is :')

    Awh, heel veel succes! <3

    Ze ziekte van Crohn??
    Arme jij! o.O
    Dat heeft mijn mams ook en ze heeft er vreselijk van af gezien, zelfs nu, vijftien jaar later heeft ze nog altijd vreselijke last.

    Ik hoop serieus dat je het niet hebt! Sterkte!

    [ bericht aangepast op 15 april 2010 - 15:44 ]


    Let the Night embrace you

    Nog nooit gehad ö

    Succes, je kunt het! (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosario schreef:
    Ze ziekte van Crohn??
    Arme jij! o.O
    Dat heeft mijn mams ook en ze heeft er vreselijk van af gezien, zelfs nu, vijftien jaar later heeft ze nog altijd vreselijke last.

    Ik hoop serieus dat je het niet hebt! Sterkte!

    Béh, waarom moest ze afzien dan?
    Thanx y'all ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ben ook claustophobisch o-o Maar goed.
    Veel geluk&succes met de MRI en de darm/maag onderzoek! O:
    Alles komt wel weer goed<3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat is een MRI? ;o


    Smiling but close to tears.

    een MRI is niet zo erg hoor!
    Dat heb ik ook gehad en ik ben ook zo'n claustrofobie-type. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

    veel succes(flower)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    nog nooit gehad,
    'k heb medelijden met je.

    Lagoon schreef:
    Nog nooit gehad ö

    Succes, je kunt het! (flower)