• Want ik heb alweer een mailtje van mijn mentor - die in mijn vriendenlijst op hyves staat.
    Ik had namelijk gezegd: "En wat nou als ik wiskunde niet maak?" Want dat moest ik gisteravond nog doen en het waren 24 opgaven en dat was dus heel erg veel - heb vandaag op school het grootste gedeelte overgeschreven van mijn BF.
    En nu kan ik weer fijn gaan terugmailen terwijl ik me gewoon kapot schaam :Y)

    Stomme hyves :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hahaha _O_ gelukkig hebben mijn leraren dat niet ;3

    Omg
    Hhaahhaa
    Waarom heb je dan ook je mentor op je hyves
    GEEF ZIJN NAAM BD
    Ik wil m chekken BD

    ..
    Ik zou als ik jou was je leraar van hyves afhalen & blokkeren. Dat soort dingen mag hij niet eens doen :S


    Life is hard and then we die

    Blokkeren?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Waarom heb je je mentor dan ook op hyves?
    Ik heb wel leraren op hyves, maar mijn mentor niet.
    Hij zou nieteens op mijn hyves kijken, maaroke, waar bemoeit hij zich wel niet mee? pfoe.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Hahaha gelukkig heb ik mijn leraren niet op hyves (cat).


    when words fail, music speaks.

    Dan blokkeer je die leraar toch?
    Ik wil sowieso geen leraren in mijn vrienden lijst

    [ bericht aangepast op 15 april 2010 - 15:34 ]

    Ik zou gewoon niet terug mailen, hij moet én niet zeuren, én jou gewoon lekker op hyves laten zeggen wat je wilt?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik wil hem helemaal niet blokkeren. Het is juist goed dat hij me op die manier een beetje kan controleren, want ik ben al een paar keer met hem op gesprek geweest omdat ik problemen heb.

    En mijn mentor is cool (nerd)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Whahahahahahah
    het is maar goed, dat mijn mentrix belgisch heeft en dus geen hyves heeft en me vooral NIET kan controleren, ahaha

    Bij ons mag dat niet eens, leraren in de vriendelijst..
    Ik heb ook een keer een stagaire toegevoegd, kreeg ik mailtje terug dat dat niet mag van school :S Echt stom!!


    The grass is not always greener on the other side

    abandoned schreef:
    Dan blokkeer je die leraar toch?
    Ik wil sowieso geen leraren in mijn vrienden lijst


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zou zowieso geen leraren accepteren op Hyves, en ze allemaal blokken. Serieus. Jij hebt ook recht op privacy en het feit dat jouw Hyves enorm in de gaten wordt gehouden door je mentor gaat te ver..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    XTC schreef:
    Waarom heb je je mentor dan ook op hyves?
    Ik heb wel leraren op hyves, maar mijn mentor niet.
    Hij zou nieteens op mijn hyves kijken, maaroke, waar bemoeit hij zich wel niet mee? pfoe.(krul)

    Behalve dan dat van dat leraar gedoe, de leraren hebben hun hyves verwijderd, haha. :nerd:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha, geweldig. Bij ons accepteren ze je niet, omdat ze anders goldmember zouden moeten worden (zo veel leerlingen willen ze dan als vriend hebben). Ik blijf lekker WWW'en. En anders, ga je over op Twitter? Geen mentor of leraar die het ziet!