• Wij gaan dus aan het eind van het schooljaar naar luxemburg, vijf dagen. Ik en zeven vriendinnen hadden ons ingeschreven op een acht-persoonskamer. Nu zijn we met twee anderen meisjes ingedeeld. Opzich niet zo'n drama, vind ik. Maar de rest van mijn groep vind van wel, aangezien die meisjes redelijk asociaal zijn. Oké, ik vind het ook niet prettig dat ze in elke zin kanker zeggen, maar daar moet ik me maar over heen leren zetten.
    Ook heeft een meisje uit mijn groep ruzie met één van die meisjes en nu is ze bang dat ze enorme ruzie krijgt in de kamer. Ja, dat vind ik wel erg. Maar wij zijn met zijn achten en hun met zijn tweeën, dus het lijkt mij logisch wie de ruzie wint -als er al ruzie komt-

    We zijn al naar een leraar gegaan, maar ze kunnen niets meer veranderen. Zeggen ze tenminste.. Maarja, ik snap eigenlijk niet waar mijn vrienden zo'n probleem van maken.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    praat er dan met je vrienden over, dat je gwoon vet gezellig gaat maken en eventueel die meisjes negeert ;d?

    En ik erger me ook dood aan mensen die steeds met kanker spotten.
    Ze denken echt dat ze dan stoer zijn
    - net zoals zown kind van hier, stront irritant-


    I solemny swear i am up to no good

    Achjoh, als er meningsverschillen ofzo komen moet je ze gewoon negeren, dan kunnen ze daar wel boos over worden maar is beter dan ruzie.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Negeer ze gewoon?
    Een vriendin van mij scheld ook met kanker, maar ik ben er nu al aan gewend.
    Zeg gewoon tegen die meisjes dat ze minder met kanker moeten schelden, omdat ze er toch niks mee bereiken?


    Smiling but close to tears.

    Als er ruzie komt ga ik zo hard gillen dat het spontaan weer goed komt n_n


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Zetpil schreef:
    Als er ruzie komt ga ik zo hard gillen dat het spontaan weer goed komt n_n


    haha, goed plan.:9~


    Smiling but close to tears.

    Tsja niks aan te doen, gewoon het beste ervan maken.

    En mensen die met kanker schelden hoeven niet gelijk verder ook een kutpersoonlijkheid te hebben :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lagoon schreef:
    Tsja niks aan te doen, gewoon het beste ervan maken.

    En mensen die met kanker schelden hoeven niet gelijk verder ook een kutpersoonlijkheid te hebben :')


    we are radio hysteria

    Je moet niet naar "een leraar" gaan, maar naar de gene die heel dat kamp regelt. Die deelt meestal ook de groepen in. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.