• Kan ik er gewoon niet tegen als er iemand naast mij zit en die heeft een kopje met melk of iemand trekt een pakje ham open of iemand heeft een plasticbakje filet american naast zich staan. (Wat ik wel lust). En als ik dan net op iets aan het kauwen ben en ik ruik die geur dan moet ik gewoon half over mijn nek. Ik weet niet wat 't is, want ik vind het echt raar. Ik had laatst ook melk ingeschonken was het overdatum en nu kan ik het niet meer aanzien als andere mensen melk drinken iel. Dus nu drink ik er gewoon rode ranja bij of groene. Ik had kwam laatst ook hongerig thuis en wat ik dus echt niet lust had ik dus wel zin in, chilli concarne.

Ow, en ik heb mijn bunny (Bolletje) op schoot, liefig hè? (:

But, heeft iemand hier ook last van?

[ bericht aangepast op 14 april 2010 - 17:57 ]

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

ik ook bv als je taart eet en opeens ruik je vlees

echt goor, dan heb ik al meteen geen honger meer 'x'

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

uhu!
    Een paar weken geleden was ik ziek geworden van de frieten bij ons op school -.-' als ik nu nog maar frieten ruik begin ik al te kokhalsen, echt vreselijk :(

I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

Softspoken schreef:
    ik ook bv als je taart eet en opeens ruik je vlees

echt goor, dan heb ik al meteen geen honger meer 'x'

Inderdaad, gatver.

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Ik niet ;o

Als m'n eten stinkt, dan wil ik het niet. -dat klinkt raar-
    Zeg maar, ik vind spruitjes vies ruiken, maar ze zijn opzich wel lekker? Alleen omdat ik ze vies vind ruiken, wil ik ze niet eten.

Smiling but close to tears.

Adam schreef:
    Ik niet ;o

Daar heb ik nou echt totaal geen last van. Ik krijg dan juist honger als ik eten ruik, haha.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.