• Ik moet mijn hart luchten want dit kan echt niet!
    - Vandaag waren ik en mijn mama de ramen aan het kuisen in onze veranda omdat ze dus vuil waren en we hadden besloten om mijn poes, die nu 9 maanden is, voor het eerst voor een tijdje alleen buiten te laten lopen in de tuin. Alles ging perfect, ze leefde haar helemaal uit, liep van de ene kant naar de andere, sprong achter beestjes, tot dat ik ze niet meer zag. Ik tot helemaal vanachter in de tuin gaan kijken en roepen, en ik zag ze door onze haag, ze was in het baantje naast ons huis, maar onze buren hebben honden en die waren aan het blaffen dus ze was, zoals ze is, heel nieuwsgierig, waar de honden zijn worden ze afgesloten met draad en mijn poes stond met haar 2 poten tegen de draad te kijken naar die honden, ze had dat nog nooit gezien en wist niet wat dat was, maar haar staart stond super dik, die honden natuurlijk beginnen freaken. Ik moest mijn poes gaan halen voordat er ongelukken gingen gebeuren, ik helemaal de tuin uitgelopen, op slippers is dat niet makkelijk, helemaal naar vanvoor naar ons huis waar het begin was van dat baantje.
    Sta ik daar in het begin van dat baantje zie ik die 2 honden achter mijn kat lopen! Mijn kat super snel lopen en ze duikt inde haag waar ze veilig was. De eigenaar stond op het einde van het baantje die EXPRES zijn honden had vrij gelaten om mijn kat te gaan killen. Vanaf dat hij mij gezien had riep hij zijn honden terug. Mijn poesje heeft nog altijd bang nu voor het kleinste geluid.

    Maar vinden jullie dat nu niet erg? Die gestoorde laat zijn honden expres vrij om achter mijn kat te zitten, daar klopt toch iets niet? 6 jaar geleden heeft hij mijn kat ook vermoord en ze deed eens niets! En die van mijn peter heeft hij ook vermoord! Verdronken, ging hij zeggen dat zijn poes in zijn vijvertje was gevallen. Gingen ze gaan kijken, lag er een net(dat vasthing aan een stok) naast het vijvertje, toevallig?

    Ik zou nog zoveel kunnen zeggen en klagen maar dat bespaar ik jullie.


    WAAR IK NET AAN DACHT; HIJ HAD OOK EENS KLEINE KATJES IN ZIJN ACHTERTUINTJE, EEN STRAATKAT HAD ER GEJONGERD EN HET WAREN ER ECHT VEEL EN VET LIEVE! HIJ HEEFT ZE GEWOON ALLEMAAL VERMOORD, ZONDER TE LIEGEN, HIJ ONTKENT HET EENS NIET! - ok wou ik nog zegge - de vuile MOORDENAAR

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 23:33 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Lagoon schreef:
    Wtf, dat vind ik niet normaal nee. Ik vind het vet erg. Wie doet nou zoiets? ._. Wat een eikel!


    None but ourselves can free our minds.

    JolienShizzo schreef:
    (...)
    ja hij heeft duiven.. mijn vorige kat ging altijd op dat dak bij die duiven, alleen voor te slapen in de zon! ze deed helemaal niets en de dag na mijn verjaardag was ze weg..

    Ik haat zo'n venten echt eh.. Dat hij er dan voor zorgt dat niemand bij zijn f*cking duiven kan hè!! In plaats van andere mensen hun huisdier een beetje te gaan doden:@


    And the wheels just keep on spinnin'

    PiNkxNaIlS schreef:
    (...)
    Ik haat zo'n venten echt eh.. Dat hij er dan voor zorgt dat niemand bij zijn f*cking duiven kan hè!! In plaats van andere mensen hun huisdier een beetje te gaan doden:@

    en zijn honden lopen voortdurend in onze tuin, maar dat mag allemaal wel, om dan nog maar te zwijgen dat ze al hun behoefte daar hebben gedaan en veel bloemetjes helemal kapot hebben gekrabt. Maar hey, voor de rest niks hoor, dat stelt niks voor in tegenstelling tot katten vermoorden voor de lol ofzo.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    KirstenSnaps schreef:
    Bah wat erg. Je kunt hem denk ik dan maar beter binnen houden. Dan hoeft hij nergens bang voor te zijn en hoef jij je geen zorgen te maken dat er iets gebeurd wanneer je even niet oplet. Arm ding, knuffelen helpt heel veel tegen bang zijn. (flower)


    Ja. Echt, zulke mensen zijn niet goed. Ik snap het wel dat sommigen mensen bepaalde dieren irritant vinden, maar dan hoor je dat niet zo'n manier uit te drukken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Omg!
    Afvoeren die handel!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Andalasia schreef:
    Omg!
    Afvoeren die handel!

    Precies!!


    The grass is not always greener on the other side

    Zullen we dat ook bij zijn honden doen?


    "Don't look back, you're not going that way."

    Next schreef:
    Zullen we dat ook bij zijn honden doen?

    Graag!
    Ja ook zoiets, die heeft echt al massaal veel honden gehad! en dus op een dag was 1 van zijn honden die hij eens had overreden, bschuldigde hij ons daardoor >_> hoe laag?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Lagoon schreef:
    Wtf, dat vind ik niet normaal nee. Ik vind het vet erg. Wie doet nou zoiets? ._. Wat een eikel!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    JolienShizzo schreef:
    (...)
    Graag!
    Ja ook zoiets, die heeft echt al massaal veel honden gehad! en dus op een dag was 1 van zijn honden die hij eens had overreden, bschuldigde hij ons daardoor >_> hoe laag?

    omg da is zo,zo, zo imbisiel die man moet in het gesticht


    me, myself and i love music

    JolienShizzo schreef:
    (...)
    Graag!
    Ja ook zoiets, die heeft echt al massaal veel honden gehad! en dus op een dag was 1 van zijn honden die hij eens had overreden, bschuldigde hij ons daardoor >_> hoe laag?


    Dat is ongeloofelijk dom van die vent.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    JolienShizzo schreef:

    WAAR IK NET AAN DACHT; HIJ HAD OOK EENS KLEINE KATJES IN ZIJN ACHTERTUINTJE, EEN STRAATKAT HAD ER GEJONGERD EN HET WAREN ER ECHT VEEL EN VET LIEVE! HIJ HEEFT ZE GEWOON ALLEMAAL VERMOORD, ZONDER TE LIEGEN, HIJ ONTKENT HET EENS NIET! - ok wou ik nog zegge - de vuile MOORDENAAR


    Dat zouden veel mensen doen. Ik kén veel mensen die dat doen. Ik weet wel dat je ze naar een asiel kunt brengen enzo, maar soms zijn die wel ver weg en hebben daar mensen daar geen zin in :X.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Blessed schreef:
    (...)

    Dat zouden veel mensen doen. Ik kén veel mensen die dat doen. Ik weet wel dat je ze naar een asiel kunt brengen enzo, maar soms zijn die wel ver weg en hebben daar mensen daar geen zin in :X.

    Het blijft verschrikkelijk erg..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    TEDDYBEARRR schreef:
    Daar moet je echt iets aan doen hoor want dat kan zo niet langer! Die vent die spoort niet!


    Let's do this poo

    whoooh dat is echt niet grappig
    I'm shocked


    Het komt wel goed schatje <3