• Staat er hier nu een topic dat alleen mods mogen lezen? (nerd)
    Lol :'D

    Ja. :')

    Prodigy schreef:
    Ja. :')
    Lekker droog antwoord. (nerd)
    Ik vraag me af waarom die persoon geband is ;x

    VersaEmerge schreef:
    (...)Lekker droog antwoord. (nerd)
    Ik vraag me af waarom die persoon geband is ;x

    Dat zijn onze zaken niet. :Y)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dat zijn onze zaken niet. :Y)

    Weet ik. (cat) Menselijke nieuwsgierigheid? ;x

    VersaEmerge schreef:
    (...)Lekker droog antwoord. (nerd)
    Ik vraag me af waarom die persoon geband is ;x
    Ja, een foutje schijnbaar. Maar jullie kunnen er niet inkijken toch? Die gebande users stelt niks voor. Is een spambot, tot voor een paar dagn geleden konden die hier gewoon op Quizlet komen en topics aanmaken om bijvoorbeeld reclame te maken voor een site. Maar sinds gister ofzo heeft Rutger iets geprogrammeerd dat dat niet kon, maar deze was enkel van een paar dagen eerder :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja, een foutje schijnbaar. Maar jullie kunnen er niet inkijken toch? Die gebande users stelt niks voor. Is een spambot, tot voor een paar dagn geleden konden die hier gewoon op Quizlet komen en topics aanmaken om bijvoorbeeld reclame te maken voor een site. Maar sinds gister ofzo heeft Rutger iets geprogrammeerd dat dat niet kon, maar deze was enkel van een paar dagen eerder :Y).

    Nee, we kunnen die niet lezen. :') En wat een uitleg, haha. Oké; mooi zo. :')

    Inderdaad. Maar we kunnen het niet lezen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Nee, we kunnen die niet lezen. :') En wat een uitleg, haha. Oké; mooi zo. :')
    Nee, maar ik wilde het even zeker weten. Stel dat er een foutje in het systeem was en jullie ineens alle modtopics konden zien. Zekere voor het onzekere (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Wow, oke, dat is wel vaag. Kirsten, heb je Rutger al gemaild ='D?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wow, oke, dat is wel vaag. Kirsten, heb je Rutger al gemaild ='D?
    Ja (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja (krul)
    (Y)


    Life is hard and then we die

    helemaal offoptic: Met je Rutgersmilie, ghehe. Iedere keer als ik die zie denk ik dat Rutger reageerd. Maar dan sluit ik deze voor andere users ook zoiets hebben van 'wth' :Y).


    Wie du mir, so ich dir.