• mijn vriendin, nu ja vriendin. een meisje uit mijn klas laten we haar L noemen. ze zit mij de gehele tijd na te doen en mijn BFF zit ze ook al na te doen. wel dus ik kleed mij zwart (neen ik ben geen emo en ik kleed mij ook nooit volledig zwart)
    na een week ofzo begon zij dat ook te doen. ik schrijf veel in een schriftje tijdens tussenuren en van mij mag niemand daarin kijken begint zij dat dus ook te doen. ik schrijf een story over twilight zij begint dat ook te doen met dan ook nog eens een gecombineerde verhaallijn tussen het verhaal van mij en dat van mijn beste vriendin (die ook over twilight schrijft), ook dezelfde foto's en bijna dezelfde naam. ik zit vaak aan mijn haar te prutsen zij begint dat ook te doen. Ik teken, zij begint ook. en nog zo van die dingen nu dat nadoen daar weet ik wel wat op maar dat van die story zit me dwars, het spijtige is dat mijn vriendin haar verhaal niet op q staat en het uit L haar niet af te leiden is dat de verhaallijn van ons komt. weet iemand wat ik hieraan kan doen want ik weet het echt niet meer. bedankt als je dit volledig gelezen hebt.

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 22:00 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Zeg het haar eens?
    En zie het zo; je bent cool genoeg om an te doen (;


    Home is now behind you. The world is ahead!

    graag gedaan hoor, van het lezen van je probleem :]
    Ik zou het aan ze vragen, waarom ze je nadoen.
    Waarschijnlijk zien ze jou als hun 'grote voorbeeld' en zijn ze onzeker en gaan dan maar jou nadoen..
    Ik zou in iedergeval niet boos worden,
    maar gewoon rustig proberen te praten met ze..
    En dan vragen of ze op willen houden ;3

    Veel suc6 !

    xx


    wth.

    Sid schreef:
    Zeg het haar eens?
    En zie het zo; je bent cool genoeg om an te doen (;


    ik heb het haar al gezegd maar zij zegt dat ze mij helemaal niet nadoet. maar het is vooral die story die mij irriteert als ik een manier vind om haar te vermoorden zonder dat ik er een straf voor krijf heeft ze prijs (sorry ben nogal slecht gezint omdat ik het pas net ontdekt heb)


    Change, the only good thing in this world.

    Ah, neem het als een compliment? Ze vindt je gewoon gaaf ;3
    Maar ik snap dat je het irritant vindt hoor, maak haar duidelijk dat ze ermee moet stoppen.

    axially schreef:
    (...)

    ik heb het haar al gezegd maar zij zegt dat ze mij helemaal niet nadoet. maar het is vooral die story die mij irriteert als ik een manier vind om haar te vermoorden zonder dat ik er een straf voor krijf heeft ze prijs (sorry ben nogal slecht gezint omdat ik het pas net ontdekt heb)

    Zeg het haar nog 1 keer, en negeer haar vanaf dan, zou ik doen. Op den duur zal ze zelf wel inzien dat ze zielig bezig is.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    xLilian schreef:
    graag gedaan hoor, van het lezen van je probleem :]
    Ik zou het aan ze vragen, waarom ze je nadoen.
    Waarschijnlijk zien ze jou als hun 'grote voorbeeld' en zijn ze onzeker en gaan dan maar jou nadoen..
    Ik zou in iedergeval niet boos worden,
    maar gewoon rustig proberen te praten met ze..
    En dan vragen of ze op willen houden ;3

    Veel suc6 !

    xx


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    zeg het haar gwn, want eigenlijk als jij het geschreven hebt, heb je auteursrecht, en wettelijk gezien is zij dus strafbaar.

    21Guns schreef:
    zeg het haar gwn, want eigenlijk als jij het geschreven hebt, heb je auteursrecht, en wettelijk gezien is zij dus strafbaar.



    maar het probleem is dat ik en mijn bf eruit kunnen afleiden dat het overgenomen is uit bv niet op q gezette details die zij van ons mocht lezen (toen we haar nog vertrouwden) maar andere mensen kunnen het bijna niet uithalen dat de verhaallijn oorspronkelijk van ons is


    Change, the only good thing in this world.

    Sid schreef:
    Zeg het haar eens?
    En zie het zo; je bent cool genoeg om an te doen (;


    Beeeeeeeesje :-)

    Gewoon rustig met haar gaan praten.


    ....