• ja, weetje ik vind iets eigenlijk helemaal niet zo leuk ;3

    een vriendin van mij had vorig jaar voor een bruiloft schoenen gekocht, met een sleehak, en die had ze maar 1x naar school aangehad enzo ;3 ik heb haar dus maar 1x zien lopen op die dingen,

    en dit weekend heb ik nieuwe schoenen gekocht en ik wist nog wel dat zij zulk soort schoenen had, maar ik dacht dat ze heel anders waren.

    Ik dacht vanmorgen, ik doe vandaag mijn sleehakken aan, dus ik aan doen. Kom ik op school, zie ik dat die vriendin de hare ook aan heeft! -en toen bleek dat ik de vernieuwde versie heb van haar, want ze zijn iets anders x_x- en het was wel toevalig dat we die aanhadden, maar iedereen was zo aan het kijken van: "Kijk ze hebben dezelfde schoenen enzo," en eigenlijk vind ik het niets zo leuk dat het zo was, want ik vind het gewoon leuk om te horen van 'nieuwe schoenen?' En vandaag heb ik eigenlijk alleen maar te horen gekregen: "Je hebt dezelfde schoenen als -vriendin-"

    naja,
    eigenlijk ben ik best wel egoistisch bezig ofzo, maar dit wou ik toch even kwijt. ;3
    en even voor de duidelijkheid, mijn vriendin is heel aardig hoor, en dit heeft ze niet expres gedaan, dat weet ik zeker. ;3