• Ik had vandaag tot 13.05 les, een daarna 3 tussenuren, en daarna nog 1 uur les.
    Dus daar ging ik niet heen, omdat ik het te lang wachten vond.
    Maargoed, ik moet dus eigenlijk een verzuimbriefje met handtekening inleveren, maar die vent heeft me nieteens op afwezig gezet -of hij heeft me niet gemist-. Dus ik heb goed gegokt, en hoef mooi geen fake handtekening te bedenken, haha _O_

    Hebben jullie wel eens zoiets gehad? :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, da's leuk. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nope. (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ja. En dat mensen zulke dingen flikken moeten ze ons niet kwalijk nemen, aangezien twee tot drie uur op school blijven voor 1 uur geen doen is.
    Anders gezegd: het is gewoon een rechtstreekse uitnodiging voor spijbelen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb weleens gespijbeld ja. Maar dat was vroeger, toen had ik niet echt het goede soort vrienden. Althans, ze hadden een slechte invloed op me. Maar toen belde een vriendin naar school dat ik ziek was (ze deed alsof ze m'n moeder was) en zodoende..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Mayday schreef:
    Nope. (krul)


    Only losers can act the way you do

    nope, bij ons wordt er zowat elk lesuur gecontroleerd of iedereen er is

    Met gym spijbel ik wel eens :$ Maar nooit bij belangrijke lessen ofzo. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Haha, ik heb nooit alleen gespijbelt.
    Maar wel eens met de hele klas, het was de laatste dag van die leraar, en we gingen dan met de hele klas er niet naartoe.
    Maar toch moesten een paar het toch verpesten en er toch naartoe gaan. ):
    Maarja, toen die man erachter kwam, waren wij al lang weg. Haha.
    (:
    X.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    ik spijnbel zowiezo wel 1 keer per week. soms ook wel vaker.. maar ik hoef nooit natekomen ofso.. uit mijn klas zeggen ze allemaal dat ik ziek naar huis ben gegaan en aangezien ons klassenboek kwijt is kunnen ze niet neer zetten dat ik afwezig was.. en ze checken het btw ook niet of ik "werkelijk"ziek ben./
    en ojaa het zijn meestal verschildende lessen anders valt het te veel op. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    De hulpconcierge is echt een superchille gast. Mijn vriendin&ik en een aantal andere mensen uit mijn klas waren laatst te laat, maar het was zijn verjaardag dus kwamen we eronderuit, anders moesten we om 8 uur melden ^^ En een week geleden waren we weer te laat, maar hij kwam zelf ook pas wat later op school dus omdat iedereen voor ons er ook mee was weggekomen, mochten wij ook maar snel doorlopen ^^
    Verder kan je gewoon de stad in als je een project doet waarvoor je naar buiten moet, 3 minuten fietsen en je bent er :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zaitsev schreef:
    Ja. En dat mensen zulke dingen flikken moeten ze ons niet kwalijk nemen, aangezien twee tot drie uur op school blijven voor 1 uur geen doen is.
    Anders gezegd: het is gewoon een rechtstreekse uitnodiging voor spijbelen :']

    Helemaal mee eens :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb vakantie 2 weken nu ;d
    & jullie hebben school ?
    nouja , veel plezier zou ik zeggen (:
    & nee heb ik nog nooit gehad.


    There's nothing like us.

    Meestal schrijven ze me wel op (cat). Maar bij ons hoef je je alleen te melden en een reden te geven waarom enzo en als je een goeie smoes hebt hoef je het niet in te halen en als dan is het het dubbele inhalen.


    when words fail, music speaks.

    ik owu dat ik zo'n leraar had :)


    Dream not your live, live your dream!

    ik skip best veel. omdat wij 80 procent aanwezig moeten zijn. maar nu controleren ze en word je gebeld als je er niet bent. dus dat word minder lessen skippen XD


    The economy is suffering, let it DIE!