• Nou het zit zo, Ik heb nog wat rollen over voor mijn Quiz, Je kunt eerst hem maken voordat je er een rol in wil, Maar je mag ook gelijk info geven. && Ik zal jullie nog wat vertellen, Je zal jezelf niet meteen in de quiz voorkomen, dus daarom vertel ik nou zo waarneer je erin komt.

    - De vriendin van Georg. Ontmoet hij op een Vakantie op Rhodos, en de 2e vriendin, ontmoet hij tijdens een tour.
    - Vriendin Gustav. Ontmoet hij in Duitsland als Miley [Hoofdrolspeelster] in Madgenburg gaat wonen. en de 2e Ontmoet hij in het zwembad.
    - Vriendin Bill. Sorry, Die is al bezet ;$ en een 2e krijg hy niet.
    - Meisje dat Tom en Bill probeerd af te pakken. Gebeurd op School.
    -BF Bill. Das al zijn hele leven ongeveer zijn Beste vriendin, En toen was het contact over, en op een gegeven moment kwamen ze elkaar weer tegen, en was de vriendschap weer sterk. En nee, ze krijgen niks met elkaar =D

    ^^.
    Zo als je hebt gelezen, heb ik voor sommige rollen meerdere nodig. En sommige rollen had ik al beloofd aan mensen.
    MAAAR Lets go xd.


    Vriendin Georg: Sansong & xBOS
    Vriendin Gustav: TomloverrXx & BilLHisBitCh
    Vriendin Bill: MCHLLE
    Meisje dat Tom en Bill wil afpakken [2 Personen]: Ookal bezet
    BF Bill: BILLxKxBITCH
    Info die je moet invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Plaatje/Foto:
    Rol:
    Tekstje:
    Hobby's
    En dan mag je er zelf nog wat bijvoegen.


    xx. Ikhoopdatjulliehetwatvinden.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Bf Bill

    Naam:Jolienà

    Leeftijd:17

    Karakter: Lief , trouw,kan groot ego hebben , wanna be famous

    Plaatje/Foto: Pasfoto - staat ook in fotoboek :]

    Rol:Bf Bill

    Tekstje:Haay, jup it's me, Jolienà
    17 jaar, maar heb soms een groot ego x]
    ik heb veel vrienden maar men beste vriend is Bill!
    Ik ben alles wat bill niet is ,en hij is alles wat ik niet ben, daarom kunnen we het zogoed met elkaar vinden , hij kan bij mij terecht en ik bij hem , er nooit wat meer geweest als vriendschap en zo wil ik het houden,dit gevoel bij hem wil ik nooit kwijt!

    Hobby's: hip-hop dance , bij men vrienden hangen.

    Piercings:/

    Kleur haar:donker bruin

    Rijk of arm?niet echt rijk maar zeker niet arm.

    hopelijk ben ik geschikt ;)


    Buh , heb m niet

    Waaaaaaaaaaaaaah tanxs dat ik de mee mag spelen in je quiz!!!!!!!!!!!!!!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    NOG 2 PERSONEN! XDDDDDD


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Naam: Annelies

    Leeftijd: 16

    Karakter: Spontaan, lief, soms bitchy, snel op d'r tenen getrapt, vrij snel jaloers

    Plaatje/Foto: http://www.shiny-hair.com/wp-content/uploads/2008/03/965686041_l.jpg

    Rol: Meisje dat Tom en Bill il afpakken :D

    Tekstje:
    Haaii!
    Mijn naam is Annelies en ik ben 16 jaartjes JONG. În mijn vrije tijd doe ik aan Hip-hop en streetdance. Voor de rest amuseer ik mij door achter de computer te zitten of door met vrienden weg te gaan. Maar het meest door naar Bill enTom van Tokio Hotel te kijken. Gott wat zijn die jongens hot! Echt als ik hun tegenkwam ik zou flippen en proberen er een relatie mee te krijgen! Nou, ik moet je maar eens laten.
    Ciaoz(H)

    Hobby's : Streetdance, hip-hop

    En dan mag je er zelf nog wat bijvoegen.: Uhmm ik heb een tongpiercing en 2 tatoo's. 1ster op m'n pols en een halve maan op m'n enkel.

    Hopelijk krijg ik de rol ^^

    xxx

    Maar aamhh hoe noemt de Quiz?