• Daarnet belde mijn vader aan, en mijn moeder riep of we naar beneden wilden komen, mijn zus en ik.
    Omijngod, wat ik TOEN zag! Mijn vaders auto, met daarachter een ZEILBOOT!
    Ik heb een zeilboot, en niet zo'n kleintje ook!! O geees, ik ben zooooo blij nu! Ik vind zeilen heerlijk en ik doe het elke zomer, maar nu heb ik een eigen!
    Hij ziet er ongeveer zo uit: Aaaaaaah.
    Hij komt helemaal uit Friesland, en we hebben hem gekregen van Hielke (16) en nog twee jongens van 12 en 21, haha! Echt, zo onwijs gaaf!
    Hij is wel al 25 jaar oud, maar doet het prima! We willen hem daarom oom misschien Vintage noemen, hahahaa! Echt, ik ben BLIJ.
    Ze zeggen ook dat dit echt een raceboot is, want we hebben met de vrouwn ooit olymisch goud met een 470 gewonnen, AAAAAH.
    Ik ben zo blij!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Predictable schreef:
    Ah wat veeeet :'D

    Stoer! en het is inderdaad een superleuke naam!

    Hap schreef:
    (...)
    haha ja dat bedoel ik. Denk ik (krul)
    Zeg maar, dat je een examen hebt afgelegd en daarvoor een 'brevet' krijgt dat je in staat bent om bijvoorbeeld in je eentje een boot te varen enzo.

    Nou, eigenlijk heb ik dat niet, haha. Maar ik zit bij een watersportvereniging aan de rand van een meer, dus dan kan ik gewoon zeilen op dat meer, omdat ik al ervaring heb en zo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Frightened schreef:
    NICEEEE :3

    En hoezo helemaal uit Friesland? o.o
    Alsof Friesland aan de andere kant van de wereld ligt! Ik woon niet in de rimboe hoor. x'D

    Hahaha, nee dat bedoel ik ook niet. Maar ik woon Zuid-Holland en dat is nogal ver rijden vanuit hier, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    AAhh,
    da's echt zoo coewl ;D


    wth.

    Icebear schreef:
    Ik ben blij voor je :3
    Veel plezier ermee :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Ghaha, ik ben blij voor je ;3


    Home is now behind you. The world is ahead!

    NYC schreef:
    Leeeeuk en Vintage is een leuke naam!


    I need you like a heart needs a beat

    Mag ik van de zomer mee?
    Zeilen geeft altijd zo'n gevoel van vrijheid:9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    stoer man! ;3

    Je bent ons nu gewoon jaloers aan het maken hè?(krul)
    Hahaha, echt heél vet!


    we are radio hysteria

    Washington schreef:
    OEH SUPERSTOER!
    Vintage is een leuke naam!!


    Tanya is de beste.

    Super stoer! (cool)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    vet gefeliciteerd ik had toen ik klein was een optimistje maar ja dit is natuurlijk veel vetter


    Het komt wel goed schatje <3

    VET!


    Alis volat propriis