• huize kaulitz;
    wanneer je leven als goed voorspelt werd, als een fantastisch leven uitkomt als een drama. dat is het leven van Sanne Kaulitz, Kaulitz ja. haar grootste wens is om die achternaam nooit de hebben gehad, vanwege haar ''famous'' broertjes is haar leven veranderd. iedereen zou een moord doen om in sanne's plaats te staan, maar schijn bedriegd als je eenmaal in haar schoenen staat.

    vervolg;
    sanne keert na 3 jaar samen met haar vader in Amerika te hebben gewoont terug naar duitsland, ze is volwassen geworden en haar broers ook. tenminsten dat is wat ze denkt, oude herrineringen blijven haar volgen en maken het haar het moeilijk...


    ik ga er nog niet aan schrijven pas over een tijdje, maar omdat best wel wat mensen een rol willen kan ik het zo rustig bestuderen.

    ROLLEN:
    penvriendin sanne -lives in amerika-
    nieuwe vriendin tom
    vriendin georg by Kikilicious
    zusje andreas by madame
    zusje nieuwe vriendin tom by desolate
    vriendin sanne -lives in amerika- by whipple
    bff sanne by Fantasque
    bitchy nichtje sanne, tom en bill by captivity

    jongens die orgineel en verzin zelf een rol:Y)

    invullen:
    rol:
    naam:
    achternaam:
    leeftijd [pas het aan op de personages]:
    foto: het liefst geen emo of scene achtig
    orginele karakterbeschrijving:
    woonplaats:
    waarom wil je juist deze rol?:
    titel:
    hobbys:
    interesses:

    as usual kies ik niet de eerste maar degene die het beste past:Y)

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 17:48 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    bff sanne
    ;3 en ik ga invullen :Y)

    Ik speelde daar toch al in als de vriendin van Bill of niet? of komt mijn personage er niet meer in voor?
    (Als mijn personage er in voor komt, gun ik iemand anders de rol, zoniet wil ik een gokje wagen voor nieuwe vriendin Tom)

    x

    Captivity schreef:
    Ik speelde daar toch al in als de vriendin van Bill of niet? of komt mijn personage er niet meer in voor?
    (Als mijn personage er in voor komt, gun ik iemand anders de rol, zoniet wil ik een gokje wagen voor nieuwe vriendin Tom)

    x



    ja, maar ik denk dat je er niet meer in voor komt:Y)
    dus vul 'm gerust in, take a change.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol: Nieuwe vriendin Tom of als die rol al bezet is , dan wil ik wel de rol van de vriendin van Georg
    naam: Kimberly
    achternaam: Collin
    leeftijd [pas het aan op de personages]: 20
    foto: het liefst geen emo of scene achtig foto
    orginele karakterbeschrijving: Soms bitcherig, lief tegen vrienden en familie, Koppig, Snel geirriteerd
    woonplaats: origineel België , Oost Vlaanderen. Maar tijdelijk in Berlijn , Duitsland
    waarom wil je juist deze rol?: Ik lees je serie Huize kaulitz graag, en ik zou graag een rol in dit verhaal spelen
    titel: ?
    Hobby: Gitaar spelen, fotograferen, kleren ontwerpen
    Interesses: Muziek spelen, fotgraferen

    [ bericht aangepast op 12 april 2010 - 18:58 ]

    rol: Bitchy nichtje Sanne
    naam: Jaylee
    achternaam: McCannedy
    leeftijd [pas het aan op de personages]: 18
    foto: Foto!
    orginele karakterbeschrijving: Charmant, ijdel, flirtster, playster, flapuit, spontaan. choatisch en een arrogante bitch.
    woonplaats: San Francisco
    hobby's: paardrijden, shoppen, zingen, uitgaan
    interessens: Muziek en Dieren?


    waarom wil je juist deze rol?: Omdat ik gewoon een rol in jou verhaal wil! xD maar natuurlijk de grootste reden is: jou verhalen zijn gewoon super :$
    titel: Old memories comming back.
    The true behind my wall

    [ bericht aangepast op 12 april 2010 - 20:00 ]

    rol: bff sanne
    naam: Mireille
    achternaam: Engelsen
    leeftijd [pas het aan op de personages]: -een jaar ouder als Sanne.-
    foto: het liefst geen emo of scene achtig klik!
    orginele karakterbeschrijving: Spontaan, niet op haar mondje gevallen, nooit verlegen, flapuit, schattig, lief, aardig, behulpzaam, serieus (wanneer het moet echt moet), grappig, zeker van haar zaak, een persoon dat goed advies kan geven aan anderen, lijkt soms wat arrogant (maar is dat niet), is goed in mensen met een mond vol tanden laten staan, modebewust -ik weet niet of die hier wel bij moet-, heel erg eigenwijs, slim.
    woonplaats: -zelfde woonplaats als waar het ouderlijk huis staat ;3-
    waarom wil je juist deze rol?: Omdat het me gewoon tof lijkt deze rol te krijgen! En omdat ik stiekem wel mee zou willen 'spelen' in het verhaal als de bff ;3
    titel: Memories make me feel different/happy/sad/andere emotie ;3
    hobby's: tijdschriften lezen, stukjes schrijven, mensen intervieuwen, naar concerten gaan van artiesten en dan ook naar de meet en greet ;3
    interesses: Mireille zou graag intervieuwer worden van een belangrijk blad. HEt liefste een muziekblad en dan zoveel mogelijk bekenden artiesten interviewen, dus haar interresse zijn eigenlijk andere mensen. ZE is gewoon benieuwd naar de manier van doen en leven van anderen ;3
    *mag dit wat ik bij intereses heb gezet?*

    [ bericht aangepast op 12 april 2010 - 18:53 ]

    nieuwe vriendin Tom

    naam: Shana
    achternaam: Munck
    leeftijd [pas het aan op de personages]: 19
    foto: Ik
    orginele karakterbeschrijving:Lief, laat zich niet uitkafferen, vertrouwbaar
    woonplaats: Berlijn
    waarom wil je juist deze rol?: Omdat jou story wel leuk is en dat ik Tom gewoon geweldig vind :$
    titel: Wat bedoel je hiermee?


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    rol:Vriendin Tom of georg
    naam:Mia
    achternaam:Mcbride
    leeftijd [pas het aan op de personages]:18
    foto: http://erikatt.deviantart.com/art/Behind-blue-eyes-100138514
    orginele karakterbeschrijving:Lief,Behulpzaam,Beetje snel jaloers,En soms heel nieuwsgieirg
    woonplaats:Hollyood en in nederland,gescheiden ouders
    waarom wil je juist deze rol?:Het lijk em eegt gaaf om er in te mogen en.Lijk me fanatastich om Bill of Georg als vriendje te hebben en lol te maken
    TiteL; A Seond Start


    Never regret something that made you Smile

    hobby's + interesses ajb erbij zetten:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MiaMoon schreef:
    rol:Vriendin Tom of georg
    naam:Mia
    achternaam:Mcbride
    leeftijd [pas het aan op de personages]:18
    foto: http://erikatt.deviantart.com/art/Behind-blue-eyes-100138514
    orginele karakterbeschrijving:Lief,Behulpzaam,Beetje snel jaloers,En soms heel nieuwsgieirg
    woonplaats:Hollyood en in nederland,gescheiden ouders
    waarom wil je juist deze rol?:Het lijk em eegt gaaf om er in te mogen en.Lijk me fanatastich om Bill of Georg als vriendje te hebben en lol te maken
    TiteL; A Seond Start

    Hobby; Gedichten maken en Sieraden ontwerpen
    Intresse;HMM je vraag me wat.Uhmm voor jongen de leuke grappige jongen die zich niet uitsloof


    Never regret something that made you Smile

    Rol: Zusje van Andreas
    Naam: Kim
    Achternaam: Clark
    Leeftijd: 19 jaar.
    Hobby's: Piano spelen, zingen, sporten, muziek luisteren, computeren.
    Foto: Blond, slank, lang.
    Originele karakterbeschrijving: Sociaal, vriendenlijk, stil, grappig, slim, achterdochtig, snel in de war, koppig, soms een tikkeltje arrogant en verder een warm persoon.
    Woonplaats: Berlijn, Duitsland.
    Interesses: Fashion, Dieren en Jongens
    Waarom wil je juist deze rol?: Deze lijkt me interessant en origineel.
    Titel: X

    [ bericht aangepast op 12 april 2010 - 19:07 ]


    *~* Proud Luxury *~*

    invullen:
    rol: bff Sanne.
    naam:Melissa
    achternaam:Schouten
    leeftijd [pas het aan op de personages]:19
    foto: het liefst geen emo of scene achtig
    foto
    orginele karakterbeschrijving:vriendelijk, behulpzaam, en snel verliefd maar ook weer snel van verliefdheid af.
    woonplaats:berlijn
    waarom wil je juist deze rol?:Deze lijkt me orgineel
    titel:xD
    hobbys: vriendinnnen helpen, shoppen
    interesses:Jongens en shoppen

    xxxxx


    Ivar Oosterloo.

    Rol; Zusje vriendin Tom.
    Naam; Lena
    Achternaam; *achternaam van degene die Tom's vriendin speelt*
    leeftijd; 16.
    Hobbies; Toms leven zuur maken.
    Foto; Ik kon zo snel niets vinden.
    Originele karakterbeschrijving; Houdt van jongens, maar heeft stiekem een oogje op Georg. Omdat ze weet dat ze geen kans bij hem heeft probeert ze hem jaloers te maken met allerlei vriendjes. Verder mag ze Tom gewoon echt niet, omdat ze het gevoel heeft dat hij haar zus heeft afgepakt, en hem niet vertrouwd. Verder is Lena nogal vergeetachtig waarmee ze soms mensen kwetst. Wel is ze grappig, aardig, sociaal en slim. Maar ook koppig -eigenwijs, of is dat hetzelfde?- en een tikkeltje arrogant.
    Woonplaats; Berlijn.
    Interesses; Georg. -hint-
    Waarom wil je juist deze rol; Omdat ik eigenlijk elke rol wilde, maar dat vond ik zielig voor de andere. -gayhand-
    Titel; Marleen is grandioos cool.


    everything, in time

    rol: Nieuwe vriendin Tom/BFF Sanne/Vriendin Georg.
    naam: Lanie-June. Roepnaam Lanie of June.
    achternaam: Maddox
    leeftijd: 19
    foto: ~1 ~2 Ik heb nog meer als je wil?
    orginele karakterbeschrijving: Ze is heel erg sociaal en vertrouwt mensen daarom soms iets te snel. Als je haar goed kent en ze kan je écht vertrouwen, kan ze een hele goede en betrouwbare vriendin zijn. Je kan ook heel veel met haar lachen en ze houdt zich ook vooral niet stil op de achtergrond. Ze heeft een duidelijke eigen mening en is erg nuchter en niet snel bang. Ze is erg slim maar zo komt ze soms niet over. Voor de rest kan ze snel beledigd zijn en vooral als mensen een opmerking maken over haar uiterlijk, ze kan namelijk erg onzeker zijn. Ze praat niet graag over haar gevoelens met anderen, alleen met mensen waarbij ze zich echt op haar gemak voelt. Vergeeft mensen soms té snel, ze kan gewoon niet lang boos blijven op iemand.
    woonplaats: Berlijn
    waarom wil je juist deze rol?: Omdat het altijd leuk is je naam, of die van je personage, terug te lezen in een verhaal. Dan heb je een zeker drang om het te volgens, snap je? En omdat Georg/Tom gewoon een lekkerding is <3
    titel: Leave the past behind, ofzo xD
    hobbys: Fotograferen, kleding ontwerpen, rondhangen met vrienden, reizen (hoe verder hoe beter), shoppen.
    interesses: Mode, muziek, jongens.

    [ bericht aangepast op 12 april 2010 - 20:32 ]


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    ik heb nog rollen voor;
    - pen vriendin sanne
    - nieuwe vriendin tom
    - vriendin sanne -uit amerika- die toho haat
    :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking