• Ik heb een vriendje, maar ik heb net van een vriendin van mij gehoord dat 1 van mijn vrienden me leuk vind. Ja, verwarrend. Ik vind hem heel aardig, en kan ook vet goed met hem opschieten, maar ik wil hem gewoon als vriend. Ik heb er al over nagedacht, maar ik kan me mezelf gewoon niet met hem voorstellen. Maar nu het moeilijkste; hoe vertel ik het hem? Wacht ik af totdat hij me vraagt en zeg ik het dan, of zal ik het hem gewoon bekennen?


    giddy up, baby.

    Lastig...
    Misschien moet je het gewoon zo laten; je vriend zal vast niets verwachten omdat je een vriendje hebt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    Lastig...
    Misschien moet je het gewoon zo laten; je vriend zal vast niets verwachten omdat je een vriendje hebt.

    Volgens mij weet hij niet dat ik een vriendje heb. Het was namelijk uitgegaan, maar het is nu weer aan, maar ik weet niet of hij dat weet xd.


    giddy up, baby.

    Whoring schreef:
    (...)
    Volgens mij weet hij niet dat ik een vriendje heb. Het was namelijk uitgegaan, maar het is nu weer aan, maar ik weet niet of hij dat weet xd.

    Dan zorg je ervoor dat ie het wel gaat weten.(nerd) Of zo, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wacht gewoon af, misschien ontkent hij het als je het hem meteen bekent. Als hij het je vertelt, dàn moet je het zeggen, of laat gewoon al eens vallen dat je een vriendje hebt, misschien zegt hij het dan zelfs niet eens.

    Heroic schreef:
    Lastig...
    Misschien moet je het gewoon zo laten; je vriend zal vast niets verwachten omdat je een vriendje hebt.


    Tanya is de beste.

    gewoon zo laten. Als hij je dan vraagt kun je idd nog steeds zeggen dat hij gewoon een vriend is.


    Alis volat propriis

    Heroic schreef:
    Lastig...
    Misschien moet je het gewoon zo laten; je vriend zal vast niets verwachten omdat je een vriendje hebt.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    -reactie Heroic-

    twiddict schreef:
    gewoon zo laten. Als hij je dan vraagt kun je idd nog steeds zeggen dat hij gewoon een vriend is.


    Don't dream your life, but live your dream!