• Ja, de ambulance. Dit keer was er een jongen gevallen met gym en had ie zijn knie uit de kom ofzo. In de gymzaal is hij weer rechtgezet en hij moest naar het ziekenhuis. Niet met de ambulance, maar gewoon met een auto van een leraar.

    Bij ons staat ook wel elke twee maanden een ambulance ><


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Auw,lijkt me pijnlijk.
    Trouwens een knie kan niet uit de kom raken,daar zit namelijk geen kom.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bij ons is nog nooit en ambulance op onze school gekomen XD


    wth.

    Exercitus schreef:
    Auw,lijkt me pijnlijk.
    Trouwens een knie kan niet uit de kom raken,daar zit namelijk geen kom.

    Zo noemde ze 't, hij stond in ieder geval schuin naar buiten.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Zetpil schreef:
    (...)
    Zo noemde ze 't, hij stond in ieder geval schuin naar buiten.

    Het kan wel hoor ^^ Dat is 1 van de kogelgewrichten in je lichaam, dus die kan uit de kom. En, een vriend van mijn broer had hetzelfde. Ook met gym. Plus iemand bij mij in de klas :)
    Anyway, wat ik echt wilde zeggen: bij ons komt ieder uur of zo een ambulance langs; onze school ligt net naast het ziekenhuis..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Bij mij staat er serieus nooit een.


    your eyes are like stars in the night.

    Bij mij komt de popo altijd.


    Smiling but close to tears.

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Het kan wel hoor ^^ Dat is 1 van de kogelgewrichten in je lichaam, dus die kan uit de kom. En, een vriend van mijn broer had hetzelfde. Ook met gym. Plus iemand bij mij in de klas :)
    Anyway, wat ik echt wilde zeggen: bij ons komt ieder uur of zo een ambulance langs; onze school ligt net naast het ziekenhuis..

    Je knie is geen kogel gevricht maar een schanier,je schouder en je heup zijn kogel gevrichten.
    Ze noemen het uit de kom,maar het klop niet,maar als ze het preCies moeten zeggen snap niemand het meer.=)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn school is tegenover het ziekenhuis, maar ik zie er niet vaak één. Eén keertje was er wel een ambulance, was er een jongen onwel geworden door een overdosis drugs.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn school staat tegenover een ziekenhuis- ik zie er heel vaak 1, want ze komen nogal vaak langs onze school:P


    we were always meant to say goodbye.

    Bij ons is er haast nooit een ambulance op school. Vorig jaar 1 keer, omdat een leraar onwel werd.

    Heb zelf wel een keer in de ambulance gelegen, zag er best leuk uit vanbinnen. (nerd)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Auwch, serieus dat lijkt me zo pijnlijk. Mijn broer had dat en die moest dan geopereert worden enzo. Bij ons is nog maar één keer de ambulance geweest, voor iemand uit mijn klas.

    [ bericht aangepast op 12 april 2010 - 17:26 ]


    Tanya is de beste.