• Ja deze week, we hebben 40 minuten rooster dus we zijn echt super vroeg klaar iedere dag. En morgen hoef ik maar tot het 5e, woensdag GEEN school want ik loop de voorrondes voor Mission Olympics veldloop, donderdag weer het 5e en vrijdag weer GEEN school want dan moet ik trampoline springen met het schoolteam en daarna door reizen want dan moet ik hockeyen in het schoolteam! Dus alles bij elkaar, een leuk weekje :'D


    -

    Ik wil jou slaan (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Ik wil jou slaan (cat)

    why? ._.


    -

    En waarom heb je dan zo kort rooster?

    Bij mij op school hebben we altijd 40 minuten rooster, maar daar ben ik niet zo blij mee..
    Hoeveel minuten duurt een les bij jullie normaal gesproken?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Haa, leuk. :'D


    All this dampness is damp.

    ReinaNewMoon schreef:
    Bij mij op school hebben we altijd 40 minuten rooster, maar daar ben ik niet zo blij mee..
    Hoeveel minuten duurt een les bij jullie normaal gesproken?

    50 minten.


    -

    2Krull4U schreef:
    En waarom heb je dan zo kort rooster?

    Nou 40 minten rooster hebben we eens in de zoveel weken en we hebben gewoon veeeel uitval :'D


    -

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    why? ._.

    Ik wilde @Anouk doen, maar dat is zo kut ;D

    Omdat jij haast geen school hebt O.O

    Ik had vandaag tot half 2, morgen tot 12.10, woensdag ga ik naar de universiteit in Maastricht - maar weet nog niet of ik daarna terug naar huis kom met de rest - donderdag heb ik 5 uur school en vrijdag 7 + gesprek met mijn mentor T_T


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Vakantie? (flower)

    Maar ik vind 't eigenlijk best oneerlijk. In België hebben wij 7 uren les, sommigen zelfs 8 en in NL hebben jullie zo vloeiende roosters.

    Ik heb alleen 40min-rooster als er rapportvergaderingen zijn.
    & ik ben jaloers, ik heb morgen 8e - 15:40.
    Overmorgen 5e - 12:30
    Donderdag 7e - 15:00
    En vrijdag 8e - 15:40. -cry-


    Smiling but close to tears.

    ik heb helemaal geen school deze week want ik heb stage en dan ben ik 3x ook om 12.00 uur al vrij xD


    She said: I gotta find out for myself

    Eloquently schreef:
    Vakantie? (flower)

    Maar ik vind 't eigenlijk best oneerlijk. In België hebben wij 7 uren les, sommigen zelfs 8 en in NL hebben jullie zo vloeiende roosters.

    Ik heb normaal ook gewoon les tot het 7e of 8e, maar nu gewoon veel uitval en toevallig 40-minten rooster! :'D


    -

    Eloquently schreef:
    Vakantie? (flower)

    Maar ik vind 't eigenlijk best oneerlijk. In België hebben wij 7 uren les, sommigen zelfs 8 en in NL hebben jullie zo vloeiende roosters.


    I need you like a heart needs a beat

    Awh, dat is veet. Ik ben jaloers ;o

    Ik wil dat oook! Wij hebben gewoon 50 minuten (puh)


    we are radio hysteria