• Hoooi
    Ik wil dus een goeie virusscan voor op mijn laptop, want er zitten de laatste tijd nogal wat virussen op. Het liefst wel eentje die gratis is =D
    Dus kom maar op met diegene die jullie gebruiken!
    Dankje

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

AVG anti-virusscan?

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

AVG is een goede, ik zal even een link voor je zoeken.
    AVG 9.0 Free

[ bericht aangepast op 11 april 2010 - 17:47 ]

your eyes are like stars in the night.

NYC schreef:
    AVG anti-virusscan?

Die heb ik ook, maar die doet het niet meer. Als ik met deze scan vind hij geen virussen, maar als ik met een licentie van norton scan, vind hij er 39 oO

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ik heb er niet echt een, geloof ik :X

NYC schreef:
    AVG anti-virusscan?

Tranquillity schreef:
    (...)
    Die heb ik ook, maar die doet het niet meer. Als ik met deze scan vind hij geen virussen, maar als ik met een licentie van norton scan, vind hij er 39 oO

Dat heb ik ook eigenlijk.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Poseidon schreef:
    AVG 9.0 Free

Die heb ik ook! (krul)

we are radio hysteria

Poseidon schreef:
    AVG 9.0 Free

AVG is geen goede virusscan!
    Hij is zelf een virus, mijn vorige pc is er aan kapot gegaan.

arme Larry (huil)

I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

Avira Anivir?

Hmm, hier heb ik echt geen verstand van… Ik heb een iMac en nooit last van virussen. Succes in ieder geval! (:

" I'm not your boyfriend, baby. "

Ik heb Norton op de pc, maar daar moet je eigenlijk voor betalen dacht ik. Geen idee of ik dat ook doe, volgens mij niet ;o Maar dat gaat mijn pa eraf halen en dan gewoon die standaard van Windows erop zetten. Die is gratis.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Avast VRDB?
    Ik heb hem er zelf niet opgezet, dus geen idee waar je hem vind, maar hij is wel héél goed.

Home is now behind you. The world is ahead!

Avast?

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Northon werkt bij mij erg goed hij houd virussen tegen en inbrekers. :D

NYC schreef:
    AVG anti-virusscan?

Tanya is de beste.