• joa, ik heb gister tot half 2 samen met mijn ouders tv gekeken. -misschien had ik dat beter niet kunnen doen, maar goed ^^- Ik had dus met mijn ouders een of andere engelse misdaad iets gekeken, was wel oke -niet super eng ofzo :'D-
    en daarna ging ik dus pas naar bed..
    en toen kon ik niet slapen x_x
    naja, toen heb ik tot 4 uur wakker gelegen en dus ben ik nu nog kapotter dan dat ik al was ;3
    Volgens mij ga ik een keer echt inelkaar vallen ofzo, want dit is echt niet meer gezond ;3

    Weetje, ik sms soms tot 4 uur ofzo, terwijl ik de volgende dag er om 6 uur uit meot voor school. En dan ben ik helemaal niet moe, maar de dag daarna krijg ik altijd mijn klop, en dan ben ik pas dood. (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    slaap nu wat?
    of ga vanavond vroeg naar bed :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Have a lazy day, dat helpt altijd. (flower)


    Tanya is de beste.

    Misschien nu dan even gaan slapen?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ga dan nu 1,5 uurtjes slapen. Ik zweer het: je zult je beter voelen :3

    Ferb schreef:
    Weetje, ik sms soms tot 4 uur ofzo, terwijl ik de volgende dag er om 6 uur uit meot voor school. En dan ben ik helemaal niet moe, maar de dag daarna krijg ik altijd mijn klop, en dan ben ik pas dood. (nerd)

    ik moet wel goed slapen, want ik heb een zware dag als ik naar school ga ;x

    @ de rest,
    ik wil wel slapen, maar ik moet hw maken, want dat heb ik gister niet gedaan :x

    ga dan nu slapen


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik slaap altijd pas om 3 uur,ook door de weeks. Je overleeft het wel,je lichaam kan veel aan hoor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gewoon vanavond vroeg naar bed gaan (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Exercitus schreef:
    Ik slaap altijd pas om 3 uur,ook door de weeks. Je overleeft het wel,je lichaam kan veel aan hoor.

    ook als je iedere dag minsten 1 uur en 15 min. danst? en 3 uur reist op een dag?
    iedere dag 6 uur opstaan -vijf dagen in de week-? en je ook nog eens super slecht slaapt?

    nee sorry, ik denk dat ik echt een keer ga omvallen ;x

    Als je echt die lsaap nodig heb geeft je lichaam je die,ze kan goed voor je zorgen hoor.
    Ik slaap elke nag ent 4/3 uur(als ik geluk heb) en ik ben ook nog nooit omgevallen van de slaap. Ik ben juist harstikke druk als ik weinig slaap.

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 13:08 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ferb schreef:
    Weetje, ik sms soms tot 4 uur ofzo, terwijl ik de volgende dag er om 6 uur uit meot voor school. En dan ben ik helemaal niet moe, maar de dag daarna krijg ik altijd mijn klop, en dan ben ik pas dood. (nerd)

    dat is best leuk _O_
    ot
    ik slaap bijna niet, idk hoe dat komt ik geraak gewoon nooit in slaap :') maar ik heb er eigenlijk geen last van.

    @ exercitus,
    ik denk dat het verschilt van persoon tot persoon.
    en ik geloof best dat je lichaam er zelf voor zorgt. Maar wat als je geest dan in de weg zit? -Ik lig volgens mij niet wakker van zorgen ofzo, of misschien wel, maar dan onbewust- Maar ik weet het niet, in ieder geval, ik wilde niet boos reageren ofzo, maar misschien is het wel zo overgekomen en dat was eigenlijk niet mijn bedoeling. Dus sorry daarvoor ;3