• ...nieuwe haircut. Het is te zeggen, de lengte en de vorm is goed, maar ik wil er iets speciaals mee doen.
    Ik heb al coontails gehad en die vind ik nog steeds awesome,dus ik zoek iets in die trend.
    Ik heb nu blond haar (dat ik wil behouden) met zwarte meshes in (die ben ik er nu al een hele tijd aan het laten uitgroeien).
    Ik zoek opnieuw een combinatie met zwart, want ik mag enkel natuurlijke kleuren gebruiken van mijn moeder.
    Er staat een foto van mij in mijn fotoboek, maar die is zwart-wit. Al zie je daar heel duidelijk het model van mijn haar. Voor de kleur moet je even naar mijn netlogpagina (staat op mijn profiel). Daar staat een foto in kleur, maar die is genomen net nadat de zwarte meshes (eerder donkerbruin) erin zijn gezet. Nu is het al veel lichter. De bedoeling was om stùkjes zwart erin te zetten en géén meshes (dat heb ik uitdrukkekijk gezegd) maar mijn kapper heeft het helemaal verknoeid. ._.
    Nu zoek ik iets nieuws dat ik hopelijk als de zomer begint kan laten doen, dan zullen mijn meshes er wel uit zijn. (:

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 15:00 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Iemand suggesties?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Laat de bovenkant je eigen kleur en de onderste laag zwart :Y)
    Heb ik ook gehad. (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.