• De stelling van vandaag luidt:
    School is zwaarder dan een gewone van 9 tot 5 baan

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eigenlijk wel mee eens. Want met een baan van 9 tot 5 hoef je zelden thuis te werken. Ik moet soms wel eens van 8 tot 4 naar school, en dan heb ik ook nog eens bergen huiswerk. Dus ja, mee eens.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Echt niet.


    Life is an art, not a science.

    Nee,
    school is niet zwaar,
    Of tenminste vind ik, XD
    Want ik loop de hele tijd niets te doen,
    (:


    wth.

    Siren schreef:
    Ik denk niet dat je dat kan vergelijken. ;x
    Het zijn twee verschillende dingen; iets leren en dat dan in praktijk brengen. En hoe hard iets doen is, hangt er vanaf hoe goed je ervoor geleerd hebt.
    Het hangt van je eigen inzet af.

    Inderdaad. :3


    your eyes are like stars in the night.

    Nu zeg ik eens, maar als ik later een baan heb zou ik er wel anders over denken. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Eens, op school word je alleen vol gespamt met pw/so's en dan nog allerlei andere shit, waardoor je helemaal geen vrije tijd over houdt. Kheb zelfs geen tijd voor een baantje


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Psychic schreef:
    Nu zeg ik eens, maar als ik later een baan heb zou ik er wel anders over denken. (':


    Tanya is de beste.

    JoJudicious schreef:
    Oneens.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Nee voor mij niet, want op school doe ik he-le-maal niks :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    hangt een beetje af van de school en de baan
    maar hoe het er met mijn punten nu voor ligt is een baan stukken minder zwaar


    ~Lucky Cat~

    Sowieso.

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 11:56 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Het ligt eraan welke baan. De meeste scholen beginnen om 10 over 8 en gaan door tot ongeveer 4 uur. Maar ja ik vind school zwaarder aangezien je buiten school ook nog bezig bent met huiswerk maken en leren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Boulevard schreef:
    Hangt er van af welke baan dat je hebt
    en hoe zwaar het op school is


    you were born original don't die as a copy

    Zwaarder weet ik niet maar je doet wel meer,als het 5 uur is dan ben je ook echt klaar met je baan,en wij moeten dan nog veel thuis doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Silvester schreef:
    Hangt van de baan en de school af.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.