• Oke, ik zit nu op de laptop, en hier zitten dus 2 harde schijven op. Maar ik kan ongeveer 65GB aan bestanden kwijt, en aangezien ik achterlijk veel muziek en andere bestanden heb denk ik erover een extra harde schijf te kopen. Sowieso, omdat de laptop anders hééééél sloom wordt door alle bestanden op één schijf.
    Bovendien ben ik binnenkort jarig, en ik weet niets te vragen, behalve dit.

    Maar mijn vraag was; hoe duur kost zo'n schijf? En hoe moet ie erin? Moet je je laptop dan ergens heensturen ofzo? ._. Ik heb werkelijk geen idee.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Volgens mij kunnen de meeste in een USB-aansluiting, maar van de prijs heb ik geen idee (nerd)

    UNCOMMON schreef:
    Volgens mij kunnen de meeste in een USB-aansluiting, maar van de prijs heb ik geen idee (nerd)

    Hmm? Hoe? Dan steekt er toch wat uit? En kan je dan nog wat anders in je USB doen? Neetoch?
    -sorry dom-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik kreeg hem voor mijn verjaardag
    Maar die van mij koste toch rond de 50 euro. Ik moet hem in een usb poort duwen en een draad in het stopcontact.
    Ik hoop dat dit genoeg info is ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Lagoon schreef:
    (...)
    Hmm? Hoe? Dan steekt er toch wat uit? En kan je dan nog wat anders in je USB doen? Neetoch?
    -sorry dom-

    Mijn broer heeft zo'n dingetje gehad.
    Het was zegmaar een soort "chipje", wat je inderdaad in een USB-poort moet doen. Je kunt hem erin / eruit halen, als je de bestanden erop hebt gezet. Maar nee, als die chipje in die USB-poort zit, kun je er bijv. geen kabel induwen. Maar, de meeste laptops / computers hebben wel meerderen usb-poorten.