• ik geef weer eens rollen weg!
    ik wil jullie altijd een beetje plezier geven(flower).
    Adoptie moeder
    adoptie zus ( gaat Elisa later als Pleegkind houden)


    trouwens hou er rekening mee dat Foto's soms
    kunnen verander om het karakter te verbeteren

    rol:
    naam:
    karakter:
    goede eigenschapen:
    slechte eigenschapen:
    Foto:

    geef de kinderen zonder rollen eens een paar kansen?? ik kies de leukste uit!

    -Kwaak
    -lovedraakje
    jullie hebben de gewilde rollen!

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 13:22 ]

    rol: adoptie zus maar dan...
    naam: Layla (acternaam)
    karakter: Layla is een aardig meisje met een hartje van goud. Ze kan soms eigenlijk best nog wel een boos worden, maar dat doet ze niet graag. Ze is heel beleefd en kan heel goed vrienden maken, ze zou ze ook niet zo gauw in de steek laten.
    goede eigenschapen: ^^ Staat wel bij karakter
    slechte eigenschapen: ^^ Staat ook bij karakter
    Foto: ik heb geen foto...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    rol: Adoptie moeder?
    naam: Aurora McWilliam (Wordt afgekort door Rory)
    karakter: Rory, is een moederlijk type, ze is wijs en inteligent, weet bijna altijd raad en helpt als ze kan. Ze is een schat van een vrouw maar ze kan niet tegen ruzie of geweld. Ze valt op vrouwen?

    goede eigenschapen: Rustig, begripval, goede kok, heeft een groot inkomen. Verlangt naar een baby.

    slechte eigenschapen: Is onvruchtbaar, kan niet tegen ruzie, is erg buigzaam, onzeker

    Foto: Klikk


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    rol: adoptie zus
    naam: silver conway
    karakter: ze is heel stil maar ze kan behoorlijk boos worden als dat echt moet.
    goede eigenschapen: iedereen vertrouwd haar ze is een goede luisteraar
    slechte eigenschapen: ze kan heel emotieoneel zijn (of hoe je het ook schrijft)
    Foto: http://lh3.ggpht.com/ljltx1418/R_fOkIhnkZI/AAAAAAAAAVs/9LNBPkDnJc0/18_thumb1.jpg

    (wist niet zeker of het van een klein meisje of groot meisje moest zijn....
    dus hier is foto van klein meisje(A)

    http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/2193378/2/istockphoto_2193378-adorable-little-girl-looking-up-at-the-camera.jpg


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt