• Ik moet morgen naar een doop, en ik heb daar dus totaal geen zin in. Er is wel een speciale plaats voor "kinderen" maar ik ken er helemaal niemand en mijn kleine broer negeer ik nu al twee dagen dus hij is ook geen hulp. En ik vind het echt eng om bij mensen te zijn die ik echt helemaal NIET ken.
    Weten jullie hoe ik het moet overleven?


    Jaybee dude (:

    Sowieso zou ik het bij gaan leggen met je broertje. Ik zou gewoon stil zijn en daar wat proberen afleiding te zoeken.


    your eyes are like stars in the night.

    Misschien een beetje achteraan zitten, en dan een beetje wegdromen? Of je fantasie laten gaan.
    Je kan ook proberen nieuwe vrienden daar te maken? En daar dan naast te gaan zitten. (:
    X.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Poseidon schreef:
    Sowieso zou ik het bij gaan leggen met je broertje. Ik zou gewoon stil zijn en daar wat proberen afleiding te zoeken.


    Nooit van mijn leven, moest hij me maar niet slaan met een fles. Sinds dat ik hem negeer, doet hij niks tegen me.
    En dat is een stuk fijner!


    Jaybee dude (:

    Socializen?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Temerarious schreef:
    Socializen?

    Heb ik last mee...


    Jaybee dude (:

    Gewoon stil blijven zitten ? In de kerk moet het toch stil zijn, dus je zal met niemand moeten praten.


    None but ourselves can free our minds.

    Imperfect schreef:
    Gewoon stil blijven zitten ? In de kerk moet het toch stil zijn, dus je zal met niemand moeten praten.


    Jaah, weetik. Maar ik bedoel het feest erna.


    Jaybee dude (:

    Bublicious schreef:
    (...)

    Jaah, weetik. Maar ik bedoel het feest erna.

    Ah, zijn er echt geen mensen die je kent ? Anders ga je gewoon effe smsen met vrienden, of toch proberen te socializen ? :3


    None but ourselves can free our minds.

    Imperfect schreef:
    (...)
    Ah, zijn er echt geen mensen die je kent ? Anders ga je gewoon effe smsen met vrienden, of toch proberen te socializen ? :3

    Echt, ik ben zo'n zielig meisje waarvan haar gsmgeld al enkele maanden op is (aa).
    Kwil et wel proberen, maar iedereen kent elkaar en ik wil niet zo in groepjes mengen..


    Jaybee dude (:

    Ik heb dat vààk! Ik zet dan mijn IPod aan en droom weg ;D Zo een hele dag door :Y)


    Don't be a drag, just be a queen.

    Bublicious schreef:
    (...)
    Echt, ik ben zo'n zielig meisje waarvan haar gsmgeld al enkele maanden op is (aa).
    Kwil et wel proberen, maar iedereen kent elkaar en ik wil niet zo in groepjes mengen..

    Haha, mijn geld is ook altijd op (a).
    Dan kan je zoeken naar mensen die alleen staan of anders naar een groepje die maar per 2 staan ofzo =3. Anders ga je op een stoel zitten en slaap je een beetje ofzo. ;D

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 0:22 ]


    None but ourselves can free our minds.