• Naja wij hadden gister dus grote avond van school. Een meisje uit mijn klas zong. -als je wil horen hoe: klik het is niet super omdat het geluid en alles slecht was- Maar het was geweldig, we waren rond 12 uur allemaal thuis -in de avond ja- en moesten er de volgende dag rond kwart over 6 weer uit. Geweldig wij waren dus dood maar het 5e uur hadden we Frans en wij zijn erg creatief met voetbalplaatjes. Iedereen deed net alsof ze vragen hadden of de proeftoets van Frans en dan kwam ze kijken en de gene naast je, of achter je plakte dan voorzichtig voetbalplaatjes op der rug. Er zaten er op een gegeven moment 13 hahaha. Wij hebben nog nooit zo gelachen maar we zijn wel dood want ze kwam erachter omdat één *veel scheldwoorden* kind uit een andere klas ons ging veraden. (cat)
    Maar het was wel heul grappig!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cool!

    Lol. +1. Zijn die plaatjes toch nog ergens goed voor :D

    hellgirl1417 schreef:
    Lol. +1. Zijn die plaatjes toch nog ergens goed voor :D

    Haha ja of jongens op hun kont slaan dan denken ze dat ze sjans hebben maar plak je er voetbal plaatjes op. :$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    haha x'D ga ik ook wel eens proberen allen ik denk dat het niet helpt.. want wij hebben nogal van die leraren die altijd overal goed opletten. ;x


    Life is a beautiful struggle

    CBlover16 schreef:
    haha x'D ga ik ook wel eens proberen allen ik denk dat het niet helpt.. want wij hebben nogal van die leraren die altijd overal goed opletten. ;x

    Ah dat is dan kut!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    haha lol


    love is in the air... but i can't fly

    NYC schreef:
    Haha ja of jongens op hun kont slaan dan denken ze dat ze sjans hebben maar plak je er voetbal plaatjes op. :$

    Hahaha jaa x'D

    voetbalplaatjess x']


    Pop ate my heart.

    Hahaa vorig jaar hadden wij voor nask een leraar die meurt uit zijn bek en meurt naar zweet enzo. Dus wij parfum op zijn rug spuiten enzo en ook pepermuntjes op zijn bureau leggen met een briefje erbij enzo ;p


    when words fail, music speaks.

    xChocoKoekje schreef:
    (...)
    Hahaha jaa x'D

    voetbalplaatjess x']

    Dat is zo leuk dat ging ik bij een jongen uit mijn klas doen haha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Overboard schreef:
    Hahaa vorig jaar hadden wij voor nask een leraar die meurt uit zijn bek en meurt naar zweet enzo. Dus wij parfum op zijn rug spuiten enzo en ook pepermuntjes op zijn bureau leggen met een briefje erbij enzo ;p

    Hahahaha geniaal. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ghéhehe. (lol)


    Tanya is de beste.

    Hahahhha geniaal ;3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hazardous schreef:
    Hahahhha geniaal ;3

    Hahaha wij zijn geniaal. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hahahaha geniaal. (nerd)
    Weet ik haha ;p En die leraar heeft rupsie vermoord ;o


    when words fail, music speaks.

    Hahahahaha :')


    Home is now behind you. The world is ahead!