• And mine is today!!!
    Ik snap er echt niks van.. Ik was super vrolijk vanochtend en serieus een uur later al (!) ben ik ineens super moe.. Echt idioot. Maarjaaa... Ik dus heel de dag super geïrriteerd & verveeld. Maar dat komt gewoon omdat school er officieel is om mijn leven te verkloten..
    Maarjaa.. Ik dus super moe, heb ik het 7e uur wiskunde en kregen we ons schoolexamen terug, gewoon een examen waar ik ontzettend veel tijd heb ingegooid. Dan heb ik ALWEER maar een 5.4, ik was aan de ene kant blij omdat het geen erge onvoldoende was, maar daarna werd ik echt KWAAD! Ik zit daar gewoon hele dagen op, snap het eindelijk een keer en dan op een of andere manier verkloot ik het dan toch maar weer!! Haat de wereld mij ofzoo?!
    Maarjaa.. Ik zit dus nou ongelooflijk depressief en ik heb nergens zin in & ik moest me even afreageren..

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 april 2010 - 13:22 ]


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    kut voor je.. zo'n gevoel heb ik ook wel eens, dat je er zo hard voor leert en dan toch een 5je haalt..


    You are beautiful, you are love.

    xAdorablex schreef:
    kut voor je.. zo'n gevoel heb ik ook wel eens, dat je er zo hard voor leert en dan toch een 5je haalt..


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik weet precies wat je doormaakt.. want ik heb precies hetzelfde.. alleen voel ik me al 2 dagen zo door school -_-'


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    xAdorablex schreef:
    kut voor je.. zo'n gevoel heb ik ook wel eens, dat je er zo hard voor leert en dan toch een 5je haalt..

    had ook een zo'n dag vandaag. Hoop dat het morgen wat beter gaat voor je!


    For once I want to be the car crash.

    weetje?

    ik heb nu zo ongeveer vakantie...:D


    Change, the only good thing in this world.

    Dat is kut.
    Weetje, wees blij dat je een 5,4 hebt.
    Ik leer dagen en mijn hoogste punt wat ik dit hele jaar heb gehad voor wiskunde is een 5,6. Nee, dat is niet overdreven.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Dat is kut.
    Weetje, wees blij dat je een 5,4 hebt.
    Ik leer dagen en mijn hoogste punt wat ik dit hele jaar heb gehad voor wiskunde is een 5,6. Nee, dat is niet overdreven.


    Dat heb ik dus ook.. ja, een keertje een 6je voor een overhoring, maar daar had ik afgekeken:)

    xAdorablex schreef:
    kut voor je.. zo'n gevoel heb ik ook wel eens, dat je er zo hard voor leert en dan toch een 5je haalt..


    Life is a beautiful struggle