• DFGRWIGHTIGJTHG.
    Dat topic over dat ik op mijn 12e ongesteld werd en ik nu 14 ben en het nog maar 2x ben geweest én dat over Frans van gister.
    Nou. Ik was echt hélemaal stressig zoals jullie hadden gelezen en we gingen vrijdag zwemmen met een groep. We hadden echt lang niks meer gedaan met z'n alle enzo, en ik moest gewoon wat anders doen dan leren leren leren en leren. Maar vandaag word ik ongesteld?!
    Ik ben echt kak humeurig vandaag. Ik heb zo'n goede punten gehaald enzo, en wat krijg ik dan. Een 2.8 voor economie?! Ik had echt vet goed geleerd, maar ik heb nog nooit een voldoende met ec gehaald. :'S Ook zat die rotvent de hele tijd te zeggen van 'Ja, een 5.5 moest eigenlijk wel te halen zijn'. En toen kregen we ook vervanging van die sukkel en toen zat ik vet chagerijnig achter de computer en zei hij tegen de klas 'School is leuk, met een glimlach'. En toen keek ik hem boos aan en vroeg waarom ik het niet leuk vond enzo en wat ik later wou doen.

    Ik haat dit alles. Ik ben het kotszat. Dus sorry als ik ergens bot reageer, ga alsjeblieft geen ruzie zoeken want dat gooi ik al helemaal mijn kamer overhoop van stress en heb je een probleem.

    Man man man. Omdat ik in 2 jaar maar 2x ongesteld ben geweest (nu 3x) had ik dus geen maandverband in en zijn mijn onderbroekjes helemaal doorweekt met bloed -lmao-, die heb ik weg moeten gooien. WHEHE mijn mooie Björn börg :C
    *pissed*

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 april 2010 - 19:19 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Das best wel stom,maar nu heb je een goed excuus om nijdig te zijn tegen de rest ensow.(A) Bekijk het positieve ervan.

    Wat heb jij een kuttijd zeg, jezus ö! Ik heb echt medelijden met jou, en hoop gauw dat het over is. En ongesteld zijn idd kut. -Ik werd rond mijn 11e ongesteld en werd het om de 2 weken ofzo, en het duurde langer dan een week-.
    Nogmaals HEEL VEEL HEEL VEEL HEEL VEEL sterkte ermee.

    (flower)


    we've only said goodbye with words

    Het is niet eerlijk. Vrouwen worden ongesteld en moeten 9 maanden met een kind zeulen. Is dat ding eruit, draait de vrouw er 9 van de 10 keer nog voor op. Ik haat het ongesteld zijn, maar ik hou van economie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    -Thumb down-

    Herkenbaar :[
    Een 2.8 voor M&O teruggekregen - klotevak - en een 3.6 voor wiskunde. Daartegenover wel een 8.4 voor Engels, maar iets zegt me dat ik M&O nog eens laat vallen en me ga focussen op wiskunde. En ik word ook vandaag of morgen ongesteld.

    -Schudt je de hand en slaakt een zucht-


    No growth of the heart is ever a waste