• Ik zit in mijn laatste jaar van het secundair onderwijs. En daarom moet ik dit jaar een eindwerk/GIP maken.

    Ik heb het onderwerp, de relatie tussen pest en aids, immuniteit gekregen. Want in tegenstelling tot anderen hun onderwerp verschrikkelijk moeilijk is.

    Op 26 april moet hij helemaal klaar en ingebundeld zijn, om in te geven. Dus het wordt de hele vakantie doorwerken.

    Wie van jullie moeten er ook zo'n eindwerk maken? En welke titel hebben jullie?

    Op 26 april moet hij helemaal klaar en ingebundeld zijn, om in te geven. Dus het wordt de hele vakantie doorwerken.

    heb je nu vakantie dan ofzo??

    en nee, ik hoef niet zo'n eindwerk te maken, zit niet in het examenjaar


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaNewMoon schreef:
    Op 26 april moet hij helemaal klaar en ingebundeld zijn, om in te geven. Dus het wordt de hele vakantie doorwerken.

    heb je nu vakantie dan ofzo??

    en nee, ik hoef niet zo'n eindwerk te maken, zit niet in het examenjaar


    Ja, paasvakantie.. twee weekjes lang. En gelukkig maar, anders zie ik dat eindwerk gedoe echt niet klaar raken. Hahha..

    Ik zit in mijn laatste jaar vertaler-tolk en moet een stage doen van 12 weken bij een vertaalbureau. Ik moet ook een eindwerk maken. Het moet gaan over de vertaalproblemen die we ondervonden hebben en over ons stagebedrijf. Waarschijnlijk ga ik het daarnaast ook nog hebben over freelance vertalers.

    Finished schreef:
    (...)

    Ja, paasvakantie.. twee weekjes lang. En gelukkig maar, anders zie ik dat eindwerk gedoe echt niet klaar raken. Hahha..


    oowh lekker:D
    wel balen dat je dan met dat eindwerk bezig moet:S
    Succes!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik moet een IP maken. Dat is de voorganger op volgend jaar mijn GIP. Ik heb Anorexia Nervosa gekregen.
    Onze einddatum is nogal onbekend want de leerkracht is zelf teveel in de war.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ReinaNewMoon schreef:
    (...)

    oowh lekker:D
    wel balen dat je dan met dat eindwerk bezig moet:S
    Succes!


    Jhaa vind ik ook.
    Maar ach in de ogen van leerkrachten staat vakantie voor een periode om nog eens extra huistaken en toetsen te geven xp.

    SugarGuitar schreef:
    Ik moet een IP maken. Dat is de voorganger op volgend jaar mijn GIP. Ik heb Anorexia Nervosa gekregen.
    Onze einddatum is nogal onbekend want de leerkracht is zelf teveel in de war.


    Hahha leuk.
    Liever had ik zo'n onderwerp gehad. Mijn titel klopt al niet meer met wat wetenschapper ooit beweerden.. dus wat moet ik er nu nog over gaan vertellen, behalve dat het niet klopt? xp

    Finished schreef:
    (...)

    Hahha leuk.
    Liever had ik zo'n onderwerp gehad. Mijn titel klopt al niet meer met wat wetenschapper ooit beweerden.. dus wat moet ik er nu nog over gaan vertellen, behalve dat het niet klopt? xp

    Ik zever gewoon 20 pagina's lang x]
    Ik kan goed rond de pot draaien, dus dat valt al mee, zeker met een 'makkelijk' onderwerp als Anorexia Nervosa.
    Alvast veel succes =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    SugarGuitar schreef:
    (...)
    Ik zever gewoon 20 pagina's lang x]
    Ik kan goed rond de pot draaien, dus dat valt al mee, zeker met een 'makkelijk' onderwerp als Anorexia Nervosa.
    Alvast veel succes =P


    Zeveren kan ik niet. Er zitten zes mensen op de voordracht, waaronder een persoon uit het vak zelf. En als ik daarvoor buis, moet ik mijn jaar overnieuw doen.
    En bedankt! D:

    Ik moet volgend jaar een profielwerkstuk maken. Als goed is beginnen we daar aan het eind van dit schooljaar aan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Finished schreef:
    (...)

    Zeveren kan ik niet. Er zitten zes mensen op de voordracht, waaronder een persoon uit het vak zelf. En als ik daarvoor buis, moet ik mijn jaar overnieuw doen.
    En bedankt! D:

    Ik heb geen zin in de jury van volgend jaar. Maar in de jury van het 5e jaar zitten enkel wat leerkrachten van onze school. x]
    Ik vind dat maken niet zo erg, maar dat voorbrengen wel Ö


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ascendancy schreef:
    Ik moet volgend jaar een profielwerkstuk maken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zit in het vijfde jaar, maar wij moeten ook al eindwerken maken voor onze Parijsreis, die 9 mei is. En ik ben nog niet begonnen.


    Tanya is de beste.

    uhm ja.. een opdracht die je zelf helemaal moest schrijven en dan met een groepje in de praktijk uitvoeren..
    hebben we het inzamelen van speelgoed voor de voedselbank gedaan:)
    en dan nu alleen nog de presentatie geven en dan klaar;)


    Never forget the things that make you smile

    Jesus was een rot onderwerp! Kan opzich wel erg interessant zijn, maar wel moeilijk. Mochten jullie niet zelf kiezen ofzo?

    Ik heb dit jaar een gemaakt (voor de kerstvakantie inleveren) over waarom mensen nog steeds dieren mishandelen. En dan vanuit aardrijkskundig, economisch en kunstonomisch oogpunt.
    Was best leuk om te doen.

    Zorg in ieder geval dat je goed bijhoud wat je moet doen, wat je al gedaan hebt en wat al klaar is. Zo maak je het lekker overzichtelijk voor jezelf en kom je later niet voor verrassingen te staan omdat je toch nog wat vergeten bent.