• Het klinkt lullig, maar het is zo. Ik begin een hekel aan een vriendin van mij te krijgen omdat ze zich totaal bemoeit met mij en mijn andere vriendinnen. Die vriendin, laten we haar Kim noemen, kent mijn andere vriendinnen niet eens zo goed. Kim heeft een x film met ze gekeken en verder heeft ze nooit met ze afgesproken en hebben ze alleen over MSN contact. Kim heeft verkering met een jongen uit mijn klas, maar woont zelf in een dorp 20 km verderop. een x in de twee weken woont ze is hier, in Borne, omdat ze gescheidden ouders heeft. Mijn vriendinnen worden gek van Kim, gewoon omdat ze doet alsof ze hun beste vriendin is, met alles bemoeit en over iedereen een mening heeft zonder diegene te kennen. Ik begin me ook te ergeren aan Kim ; ze verteld geheimen door, praat enkel nog over haar vriendje en zeikt me de oren van mijn hoofd. Ik ben er gewoon eerlijk gezegt klaarmee, ze moet haar eigen vrienden zoeken :$ Ik ken haar 'vrienden' ook wel maar ik ga toch ook niet met hun de hele tijd plakken.
    Dus wat te doen tegen irritante vriendinnen?


    We can only learn to love by loving.

    Praat er met haar over,
    zeg haar wat je dwars zit.
    Echte vriendinnen begrijpen dat wel.

    Succes.


    TOMADDICT. <3

    Negeer haar of probeer het te accepteren. Misschien is ze wel heel aardig? (cat)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Phineas schreef:
    Negeer haar of probeer het te accepteren. Misschien is ze wel heel aardig? (cat)
    ik ken haar al 4 jaar, aardig is ze. maar ze doet gewoon kut. ze denkt dat ze over iedereen kan moederen en ziet mensen die ze niet eens kent meteenals haar besten.


    We can only learn to love by loving.

    Negeer (krul)

    Prevail schreef:
    (...) ik ken haar al 4 jaar, aardig is ze. maar ze doet gewoon kut. ze denkt dat ze over iedereen kan moederen en ziet mensen die ze niet eens kent meteenals haar besten.

    Hmm. Ga haar 'mama' noemen. Dat deden wij altijd bij een vriendin van ons die ook liep te moederen zegmaar. :')
    Nouja, en anders moet je het haar maar gewoon zeggen dat je haar irritant vind.. (krul)
    Succes :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Zeg dat jij en je vriendinnen het irritant vind, en vraag wat zij ervan zou vinden als je dat ook bij haar vrienden zou doen.


    Smiling but close to tears.

    Ze de waarheid of negeer der.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Ze de waarheid of negeer der.


    Never run out of reasons to smile...

    Sla der op der bek.


    when words fail, music speaks.

    Overboard schreef:
    Sla der op der bek.

    [ bericht aangepast op 8 april 2010 - 19:57 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik zou 't gewoon tegen d'r zeggen.


    we were young but we were blind.