Ik ga een serie maken en ik heb een mede-gevangenen nodig! ik heb alleen dit van je nodig: naam: leeftijd: haarkleur: voor wat je in de cel zit: (verzin vlug iets) ben je groot?(Ja/Nee) x'P
Keep calm and love Zayn Malik =)
Sofie 15 jaar Donkerblond ! Drugsdeal x'D Ik ben klein x'D
Even bad men love their mothers -
naam: Mandy leeftijd:16 haarkleur: donker blond voor wat je in de cel zit: (verzin vlug iets)Ehmm... Vergissing ben je groot?(Ja/Nee) x'P ja
Fight for you're love, cause it worth it
Ikke!! Plz naam: Annelies leeftijd: 16 ofzo? haarkleur: Bruin voor wat je in de cel zit: Door illegale drugs te dealen en wapens te verhandelen die ook illegaal zijn. Ontvoering van meisjes e jongens onder de 11 om ze door de grote baas te laten aanranden(verzin vlug iets) ben je groot?(Ja/Nee) Valt mee x'P
ik zal vanavond of morgen zegge wie het is!
Vanavond plz
Zeg je het dan hier ofwat ? xx.
ja zeker
naam: Naomy leeftijd: 17 haarkleur: Blond met Zwart voor wat je in de cel zit: (verzin vlug iets) Ontvoering en Verkrachting (Van Bill ) ben je groot?(Ja/Nee) x'P Nee
I'm a barbie, let's go party.
Dan kom ik vanavond weer kijken
naam: Karen leeftijd: 16 haarkleur: zwart met rode plukken voor wat je in de cel zit: rebelstreken ben je groot?(Ja/Nee) nee x'(
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
IK HEB GEKOZEN VOOR:.....
naam: joyce leeftijd: 18 haarkleur: Zwart voor wat je in de cel zit: (verzin vlug iets) Moord ben je groot?(Ja/Nee) x'P Nee
(...) oei te laat blijkbaar
Why does it rain, rain, rain. Down on Utopia.
(...) ja sorry