• joa, ik vergeet zoveel dingen de laatste tijd. ;x
    ik zag net een voorstukje van een film en ik dacht: "Die ga ik opnemen, want die lijkt me zooo suuper vet~!" en raadt eens? Ik heb hem niet op opnemen gezet -de dvd speler ;3- en nu is die film al begonnen en dus heeft het geen zin meer om dat op te nemen, want dan heb je het begin gemist ;x

    wie helpt mij met niet meer dingen vergeten? ;3

    Weetje,
    ik heb altijd precies hetzelfde ! Ö

    xx


    wth.

    Wat voor film was het dan? Haha.
    Oh, sorry. Ik kan je ook niet helpen, mijn geheugen is zo goed als een vis. --" (Heel erg ironisch, want ik ben ook vis als sterrenbeeld XD) Na 1 minuut, ben ik alles weer vergeten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Reaper schreef:
    Ik niet want ik vergeet ook heel veel dingen :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik schrijf het altijd in de notitie's in mijn mobiel.. daar kijk ik zowiezo elke dag in.. zodat ik weet wanneer ik iets op orde moet houden enzo. ;)


    Life is a beautiful struggle

    Hmm, zet het met een herinnering op je mobiel ;D *helpt bij mij xd -vergeetachtig- of gewoon voor de zekerheid*
    -ja.. wat hierboven gezegd wordt xd *te laat*-

    [ bericht aangepast op 8 april 2010 - 21:14 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik niet!:O
    Ik zet soms een kruisje op mijn hand, zodat ik iets niet vergeet. Maar dan vergeet ik waar het kruisje voor is:S, dus dat werkt ook niet!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vergeet altijd alles & ik vind dat totaal niet grappig.


    -

    alles bij mij hangt thuis vol met post-its, zodat ik niets vergeet :Y)


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Predictable schreef:
    Haha ik niet, ik heb er zelf namelijk ook last van. Zet anders belangrijke dingen in je mobiel, met zo'n wekker erop. Dat doe ik ook altijd, en dat werkt wel :'D


    Pop ate my heart.

    Ik vergeet mijn eigen hoofd nog als die niet vast zit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Download die film gewoon? :3

    En ik vergeet altijd alles, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.