• Ik wil zaterdag 17 april naar Amsterdam gaan omdat Valerius daar een instore doet in een muziekwinkel. Ze gaan een optreden geven en signeren + foto's! (:

    Nu is het probleem, als ik het aan me ouders vraag dan gaat dat niet door want me vader moet werken en mijn moeder kan niet autorijden. Misschien dat ze mee wil met de trein maar liever heb ik haar niet mee aangezien ze weet hoe erg fan ik van ze ben en ze echt de meeste onzin gaat uitkramen tegen hun (jah ik heb er ervaring mee bij andere bandjes) :')

    Nu vroeg ik voor de lol een vriend van school mee en die zat heel serieus er op in te gaan dat die best wou aangezien het ook gratis is alleen weet hij nog niet zeker of die kan want hij zou misschien ook met zijn ouders weg dan. Ik kan ook best alleen gaan maar ik vind het dood eng om alleen te reizen met de trein of bus als ik toch wel ver moet (Kampen en Amsterdam is zo'n anderhalf uur met de trein en 2 keer overstappen). Als hij mee gaat mag ik sowieso.

    Nu is mijn vraag: ik ben 18 en heb een OV chipkaart met een week abbonoment (en ik heb er geen saldo op staan), werkt die dan ook zaterdag 17 april? Of krijg je dan alleen korting met een kaartje kopen?


    dream, dare, fly!

    Als je er geen saldo op hebt werkt ie niet. Je krijgt wel korting als je een kaartje koopt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hij werkt wel als je er geld op hebt staan, anders moet je een kaartje met korting kopen.

    Heel veel plezier als je gaat!(:


    Your make-up is terrible

    ...
    oei.
    Daar vraag je me wat.
    Werkt die niet alleen in het weekend?


    Life is hard and then we die

    Joselyne schreef:
    Als je er geen saldo op hebt werkt ie niet. Je krijgt wel korting als je een kaartje koopt.


    Owkeej dus dan kan je een kaartje kopen met korting en je pas meenemen om te laten zien dat je die korting echt hebt?


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Owkeej dus dan kan je een kaartje kopen met korting en je pas meenemen om te laten zien dat je die korting echt hebt?

    Ja je moet je pas wel meenemen [:
    En ook geven enzo xd
    Eerst keken ze er niet echt naar, maar ja. Dat was eerst, en nu is nu.


    all I want for christmas is a girlfriend

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Owkeej dus dan kan je een kaartje kopen met korting en je pas meenemen om te laten zien dat je die korting echt hebt?

    Die pas moet je wel meenemen jah, anders heb je geen geldige kortingskaart.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Owkeej thank u allemaal! ^^


    dream, dare, fly!