• Ik zoek voor mijn verhaal personages om precies te zijn 2 grote rollen en nog 4 bijrollen het verhaal gaat over een internaat waar 8 jongeren zitten die een speciale gave hebben ze hebben namelijk per persoon een element een van de 8 elementen de rollen die ik nodig hebt
    De huishoudster, Leraar/Slechterik die de elementen wil hebben en nog 4 klasgenoten
    Vul hier in
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Waarom je mee wil doen:
    Foto:
    Als ik genoeg personages heb begin ik en stuur ik jullie een bericht. De personages die de elementen hebben zijn al bezet srry.

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 14:08 ]


    Mijn geheim is geheim

    Naam: Anderson Flint
    Leeftijd: 17
    Waarom:Omdat ik graag personages ontwerp :'D En omdat Anderson echt in je verhaal past (A)
    Foto:Klik

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 16:47 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Naam:Elmin Holmes
    Leeftijd:15
    Waarom:omdat evil zijn leuk is<3
    Foto:elmin holmes

    [ bericht aangepast op 8 april 2010 - 8:58 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Sandra Santiago
    Rol: iemand die over is...
    Leeftijd: 14
    Waarom je mee wil doen: Omdat ik best wel erg evil ben.
    Foto: Heb ik eigenlijk niet... Ik zal kijken of ik er nog 1tje hebt, als ik die niet heb, moet je maar zelf ff kijken...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Naam: Danielle Montoy (Dani)
    Rol: iemand die over is
    Leeftijd: 16
    Waarom ik mee wil doen: ik ben best evil (duivel) en dol op elementen en storys
    Foto: http://lh6.ggpht.com/elaing.zhang/Rz_YHpnsVfI/AAAAAAAAHB4/yHkPNJHtbzI/s800/6162755_m_6162757_1397.jpg


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Naam: Lilith Todd
    Rol: Grote rol?
    Leeftijd: 15
    Waarom je mee wil doen: Ik ben gek op stories en heb zelf ruim 10 abos
    Foto:http://twilightbookaddicts.files.wordpress.com/2009/08/jodelle-ferland.jpg