• Niet dus. Net wou ik een foto op Quizlet zetten -wat me overigens altijd lukt -. Hij kwam van mijn gsm, maar ik heb 'm met Picnik iets bewerkt en dan lukt het altijd bij mij om een foto op Q te zetten. Nu niet dus. Dit komt erop:
    Notice: Undefined offset: 26 in /home/sites/quizlet.nl/www/fotoboek/process.php on line 66
    Notice: Undefined offset: 26 in /home/sites/quizlet.nl/www/fotoboek/process.php on line 66
    Notice: Undefined property: PhotoUpload: $errors in /home/sites/quizlet.nl/www/pasfoto/photo_upload.php on line 49
    Fatal error: Allowed memory size of 16777216 bytes exhausted (tried to allocate 375 bytes) in /home/sites/quizlet.nl/www/pasfoto/photo_upload.php on line 108


    Dat is ook weer duidelijk. Like: spreek Nederlands, dan snap ik er tenminste iets van ,__, Huleeeeeep

    Eerst op hyves ofzo zetten, dan opnieuw opslaan en dan weer opnieuw proberen? :'D

    Predictable schreef:
    Eerst op hyves ofzo zetten, dan opnieuw opslaan en dan weer opnieuw proberen? :'D

    Maar als ik 'm op Hyves opsla lukt het nooit bij mij, daarom dat ik via Picnik ga :')

    heb je hem wel als .jpg opgeslagen bij picnik ? (:


    None but ourselves can free our minds.

    Imperfect schreef:
    heb je hem wel als .jpg opgeslagen bij picnik ? (:

    Volgens mij, als ik het goed doorlees, is je bestand te groot. Volgens deze beschrijving is je bestand 16 MB groot.. Beetje raar als je het mij vraagt.


    Life is hard and then we die

    Imperfect schreef:
    heb je hem wel als .jpg opgeslagen bij picnik ? (:

    Ik sla 'm altijd op als .jpg (:

    @PUKKELxDING
    dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad ;x

    dit heb ik nu ook al dagen he, lukt me bij geen enkele foto, heb precies dezelfde melding

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    Ik sla 'm altijd op als .jpg (:

    @PUKKELxDING
    dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad ;x

    Dan zou ik het ook niet weten. ;x


    None but ourselves can free our minds.