• Ik weet niet of het mág op Quizlet, maar ik vraag het toch maar.

    Wie heeft dat al eens gedaan?
    Welke smaken? Met wie? Hoe lang? Wat was het resultaat?
    ---
    Ik gisteren voor het eerst. Met mijn beste vriendin Jolien, de vriendin van mijn stiefbroer Sigrid, en drie vriendinnen van Jolien die ik niet kende Roxanne, Lore en Caroline.
    Caroline had het ook nog nooit gedaan, Sigrid deed niet mee.
    We hadden aardbeientabak en een waterpijp met één slang. We hebben het constant doorgegeven, kei vage foto's gemaakt en een Draakskéééé gedaan door door onze neus uit te ademen. Ook hebben we aan elkaar doorgegeven, zodat ik zo goed als met Roxanne gekust heb.
    Ik was vet stoned, en ook aangeschoten door de mojito's. x']
    En Roxanne en Lore zijn in de tuin gaan pissen.

    Het was echt geweldig. Maar nu heb ik barstende hoofdpijn. (Maar dat komt waarschijnlijk omdat we het drie uur geleden nog eens gedaan hebben) En ik was ook vet duizelig.


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ik heb het de eerste keer gedaan begin vorige zomer. We hadden barbeque in onze tuin met een aantal vrienden, stuk of 12. En ik zou niet weten welke smaken ik al allemaal gehad heb ;x


    -

    Ik niet, dat zal ik ook nooit doen. Bij mij is dat not done.


    All this dampness is damp.

    ik. met.. uh.. vriendinnen gewoon. wij hadden. jah. iets van. tropical tabak shit.
    en op me verjaardag hadden we waterpijp met wiet.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb het al vaker gedaan [/Er staat er één in mijn kamer]
    En ik wil je niet uit je droom helpen maar als je alleen fruittabak/vruchtentabak neemt kun je onmogelijk stoned worden omdat het geen drug is, het is alleen tabak met een smaakje.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb het gedaan met aarbeien en framboos, maar ik werd niet echt high of stoned of wat dan ook. Ik vond het eerder gewoon gezellig en leuk.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb het wel al een paar keer gedaan, maar ik betaal er nooit voor. Dat vind ik het nu niet waard, maar als vriendinnen/vrienden dat bestellen in zo'n café in Leuven, dan doe ik ook wel mee.


    Tanya is de beste.

    Ik ga het óóit doen dit jaar of volgend jaar.
    Met een vriendin, en een jongen uit me klas haha.
    en dan met gewoon tabak.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Prophecy schreef:
    Ik heb het al vaker gedaan [/Er staat er één in mijn kamer]
    En ik wil je niet uit je droom helpen maar als je alleen fruittabak/vruchtentabak neemt kun je onmogelijk stoned worden omdat het geen drug is, het is alleen tabak met een smaakje.


    Hoe noem je het dan als je licht in je hoofd bent, om alles lacht, duizelig bent en haast niet meer beseft dat je gewoon op aarde zit?
    Het was niet écht stoned, maar ik weet er geen andere benaming voor. ;o


    Don't walk away and leave without a reason.

    Floodlight schreef:
    (...)

    Hoe noem je het dan als je licht in je hoofd bent, om alles lacht, duizelig bent en haast niet meer beseft dat je gewoon op aarde zit?
    Het was niet écht stoned, maar ik weet er geen andere benaming voor. ;o

    dat heet 'Nicol'len'


    We can only learn to love by loving.

    ik laatst nog Aardbijentabak., met een vriendin en mensen die ik niet kende.,
    Ik werd er aleen Sociaaler van. maar niet Stoned omdat je dat dus niet kan worden van aardbijentabak alleen.
    dan moet er wiet ofzo bij hebben gezeten..
    dus meis je kan niet stoned zijn geweest., [a]
    en ik dnek dat die hoofdpijn er ook niet door komt, maar doordat je aangeschoten was. aangezien ik het 11 x in 6 dagen heb gedaan, en er nou niet bepaalt hoofdpijn van kreeg.
    BUt bij iedereen pakt het natuurlijk anders uit. [a]

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 18:09 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Floodlight schreef:
    (...)

    Hoe noem je het dan als je licht in je hoofd bent, om alles lacht, duizelig bent en haast niet meer beseft dat je gewoon op aarde zit?
    Het was niet écht stoned, maar ik weet er geen andere benaming voor. ;o

    Ik noem dat 'simpel zijn'.


    Tanya is de beste.

    Ik heb dat vorig jaar op vakantie gedaan met een stuk of 6 mensen, want we hadden zo'n ding gewonnen bij een of ander spel.
    Resultaat: mensen die elkaar spontaan begonnen te zoenen, en eentje ging kotsen. Maar ik vond het wel leuk en lekker (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    LotteLampje schreef:
    ik. met.. uh.. vriendinnen gewoon. wij hadden. jah. iets van. tropical tabak shit.
    en op me verjaardag hadden we waterpijp met wiet.

    Dat dus.
    Maar van die wiet merkte je geen kut. :'D


    blame the bully.

    Prophecy schreef:
    Ik heb het al vaker gedaan [/Er staat er één in mijn kamer]
    En ik wil je niet uit je droom helpen maar als je alleen fruittabak/vruchtentabak neemt kun je onmogelijk stoned worden omdat het geen drug is, het is alleen tabak met een smaakje.


    Je kunt er wiet bij doen hoor ;')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb het nog nooit gedaan,ook niet zo echt van plan.