• Wat vind jij van plastische chirurgie? ik twijfel want ik vind eiegenlijk dat mensen je natuurlijke schoonheid moeten waarderen. Iedereen heeft wel iets moois. Maar sommige mensen worden zwaar depressief door hun uiterlijk en dan in het wel goed. dus wat vind jij?


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik vind het niet kunnen als er niets ernstig met je mis is, maar soms is het gewoon wel echt nodig voor zijn/haar gezondheid.


    Tanya is de beste.

    nee dan nog vind ik het niet goed -met de laatste reden van jou-
    die mensen moeten zich leren accepteren hoe ze zijn, en ik vind persoonlijk dat je dat niet oplost door jezelf 'te veranderen'.

    ik vind plastische chirurgie wel goed als het gaat om gezondheidsredenen.

    Pliena schreef:
    Ik vind het niet kunnen als er niets ernstig met je mis is, maar soms is het gewoon wel echt nodig voor zijn/haar gezondheid.


    Happiness hit her like a train on a track

    Whipple schreef:
    nee dan nog vind ik het niet goed -met de laatste reden van jou-
    die mensen moeten zich leren accepteren hoe ze zijn, en ik vind persoonlijk dat je dat niet oplost door jezelf 'te veranderen'.

    ik vind plastische chirurgie wel goed als het gaat om gezondheidsredenen.


    Ik ben het hélemaal met je eens.:9~


    Smiling but close to tears.

    Scrubs schreef:
    (...)

    Ik ben het hélemaal met je eens.:9~

    haha :'Dd
    jeej ;3

    Alleen goed als het lichamelijke klachten oplost.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben er voor =)
    Als je nu echt ni gelukkig bent me hoe je eruit zie, dan ja dan kun je toch is wa late operere :p
    Ik bedoel 1 ding kan nog of 2 maar heel veel operaties das er wel over :S


    Stop wishing, Start doing..

    Als ze bijvoorbeeld echt een zwaar ongeluk hebben gehad, vind ik het wel kunnen. Maar gewoon omdat ze een grotere boezem of zo willen hebben, neen dan niet.

    Pliena schreef:
    Ik vind het niet kunnen als er niets ernstig met je mis is, maar soms is het gewoon wel echt nodig voor zijn/haar gezondheid.


    your eyes are like stars in the night.

    Clairvoyance schreef:
    Als ze bijvoorbeeld echt een zwaar ongeluk hebben gehad, vind ik het wel kunnen. Maar gewoon omdat ze een grotere boezem of zo willen hebben, neen dan niet.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind dat het gewoon kan. Als je er gelukkig van word, moet je het gewoon doen. Wel goed over nadenken natuurlijk, en met mate.


    Alis volat propriis.

    Ravel schreef:
    Alleen goed als het lichamelijke klachten oplost.

    Ja, of je gezicht is ernstig verminkt ofzo. (Nja, ik ken iemand die een hele erge hazenlip heeft) En die is er heel erg van opgeknapt. Ik vind wel dat het kan, als het je zelfvertrouwen een goede opkikker geeft. Maar niet zoals al die domme hollywoodsterren.


    SLOAN.

    Je moet jezelf blijven en als je plastische chirurgie doet, dan lijk je soms zo onnatuurlijk ... :(


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Whipple schreef:
    nee dan nog vind ik het niet goed -met de laatste reden van jou-
    die mensen moeten zich leren accepteren hoe ze zijn, en ik vind persoonlijk dat je dat niet oplost door jezelf 'te veranderen'.

    ik vind plastische chirurgie wel goed als het gaat om gezondheidsredenen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!