• Die titel heb ik voorlopig, maar ik zou een andere (betere?) willen voor mijn komende verhaal.
    Inhoud:


    Evanna en Charles.
    Twee oeroude goden die op de aarde kwamen voor een missie. De twee vermommen zich als tieners en gaan naar de elite school van New York: Barcker Academy. Hun missie is de uitverkorene vinden. Alle tekens van het orakel wezen op een roodharig meisje van Barcker Academy. Maar de school is razend populair en er lopen wel honderden roodharigen rond. Dus testen Evanna en Charles elk roodharig meisje op de school tot ze iemand vinden die elke test doorstaat. Maar Evanna is soms een beetje bitchy en doet niet altijd wat er gevraagd wordt. Terwijl Charles net een keurige jongen is die precies doet wat hij moet doen. Zullen deze twee totaal verschillende figuren het met elkaar uithouden, nu ze na een lange tijd weer elke dag samen moeten doorbrengen? En hoe zal de uitverkorene de blijde boodschap ervaren?


    All dressed and nowhere to die.

    Ik vind het eigenlijk wel een leuke titel. Het is anders en dan zou ik het lezen omdat het opvalt.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Oke, dankje.


    All dressed and nowhere to die.