• Nou, er was dus een jongen, best wel een goeie vriend. En hij had me laatst beetgenomen. Ik had hem op het hart gedrukt dat ik wraak zou nemen, dat deed ik dus. We zijn vandaag gaan winkelen, met een groepje vrienden, en toen gingen we naar de McDonalds om wat te bikken. Hij moest naar toilet en ik ben hem achterna gegaan en heb hem opgesloten. Vraag me niet hoe ik dat heb gedaan, want dat weet ik zelf niet. Hij zat dus een anderhalf uur opgesloten en mijn vrienden begonnen zich ongerust te maken. Ging iedereen naar de toiletten en ik stond helemaal achteraan, en ik was dus erg bang. Mijn vrienden vonden het enorm grappig, maar hij blijkbaar niet zo.. Hij huilde zowat! O_o

    EDIT: Hij heeft met me een oude grap uitgehaald, namelijk die met die emmer vol water op de deur zetten. Dus deed ik die deur open, haha.

    Hebben jullie al zoiets meegemaakt, dat iets niet zo grappig bleek te zijn als je dacht? Wat dan?

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 19:35 ]


    All this dampness is damp.

    Ugh, dat is wel een beetje een uit de hand gelopen grap =']
    En ja, ik blijk vaak niet grappig te zijn als ik dat wel wil xD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ugh, dat is wel een beetje een uit de hand gelopen grap =']
    En ja, ik blijk vaak niet grappig te zijn als ik dat wel wil xD


    Amen ;p

    Als die vriend slim was had die toch gewoon gebeld/ge-sms't naar iemand die bij jullie was. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ghaha, één sukkel. Hij kon gwn smsen ofzo right? xd Maar ik vind het wel grappig, haha (:


    Hope goes lost but never dies.

    Haha lullig :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Arme kerel! ;o


    Where there is a sea there are pirates...

    Siren schreef:
    Arme kerel! ;o


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ravel schreef:
    Haha lullig :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ocharme die gast! maar hij was tenminste wel gewaarschuwd!

    --> Bij ons op school waren ze een meisje aan het plagen door aan haar jas te trekken, maar één iemand trok iets te hard, en een enorme scheur!

    Heeft hij geen mobiel?

    Over die mobiel; Hij had die in zijn jaszak gelaten die nog bij ons was. ;d


    All this dampness is damp.