• Wij zijn VERPLICHT geld te geven aan een goed doel en morgen rondjes te rennen om de school heen .___.
    VERPLIIIIIIICHT. Dus eigenlijk stelen ze geld van ons. Ik wil geen godverdomme goed doel helpen ._. EN EN EN, die rondjes rennen is onder de les maar wij (mijn klas) hebben morgen 4 uur en juist ná het 4e uur moeten we rennen. Dus wij moeten lekker in onze vrije tijd rondjes rennen om school. Daarbij ben je verplicht 4 rondjes te rennen. Ook moet je al in gymkleding naar school of je in het lokaal omkleden, maar ik en een vriendin gaan lekker in normale kleding. Screw them.
    Fock dit, ik wil niet. Ik zie er niks positiefs in. Toen keek ik welke klassen wanneer moeten rennen en mijn crush rent niet met onze klas mee ._. Tsk.

    Maar ik vind het echt grote onzin dat dit alles verplicht is...

    EDIT: Vandaag was 't. Ik heb toch nog 8 rondjes gerent C: Daarna wouden mijn vriendinnen niet meer ._. Zaten ze te zeuren enzo.
    En mijn Crush rende steeds voor of achter mij ;x

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 17:28 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb toch nog 8 rondjes gerent C: Daarna wouden mijn vriendinnen niet meer ._. Zaten ze te zeuren enzo.
    En mijn Crush rende steeds voor of achter mij ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik móest eerst 2euro geven voor straatkinderen in Afrika.
    En toen daarna hoefde dat nietmeer, want ik ahd al iets gekocht van 3,50 en dat geld ging ook naar die kinderen lol.


    Smiling but close to tears.

    Siren schreef:
    Ik vind goede doelen echt onzin.
    Ik zie geen veranderingen voor het geld dat eraan geschonken wordt. ;s
    En wel sneu dat jullie rondjes moeten rennen in jullie vrije tijd.
    En HOE IN 'S HEMELSNAAM helpt dat voor dat goede doel? o.O


    Happiness hit her like a train on a track

    Siren schreef:
    Ik vind goede doelen echt onzin.
    Ik zie geen veranderingen voor het geld dat eraan geschonken wordt. ;s
    En wel sneu dat jullie rondjes moeten rennen in jullie vrije tijd.
    En HOE IN 'S HEMELSNAAM helpt dat voor dat goede doel? o.O


    None but ourselves can free our minds.

    Bij ons was dat ook verplicht, maar ik heb het gewoon niet gedaan. We hadden ook zo'n vastenmaaltijd, waar we droog brood en kotssoep kregen en dan heb ik gewoon mijn pot choco meegekregen. Ik zou veel beter meewerken moest het niet verplicht zijn.


    Tanya is de beste.

    Wat een pokkeherrie kwam er bij jullie vandaan. Ik me helemaal concentreren op mijn proefwerk ._.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Bij ons vorig jaar was er Damiaanactie, een week later hingen er 2 flatscreenschermen in de agora (binnenspeelplaats). Héél onopvallend..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Weet je wat je moet doen, gewoon als ze niet kijken gaan wandelen :Z


    SLOAN.

    Siren schreef:
    Ik vind goede doelen echt onzin.
    Ik zie geen veranderingen voor het geld dat eraan geschonken wordt. ;s
    En wel sneu dat jullie rondjes moeten rennen in jullie vrije tijd.
    En HOE IN 'S HEMELSNAAM helpt dat voor dat goede doel? o.O


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wij moeten meestal gewoon wandelen of zo iets verkopen bij mensen.

    Jah, ik hààt zo'n dingen ook serieus!!
    Wij moesten balpennen verkopen voor fucking vijf euro!! Wie geeft er nu in godsnaam 5 euro aan een balpen O.o
    Moet je weten dat we diezelfde maand nog rond moesten zeulen met lotjes, en even later met wafeltjes! Like, op de duur gaan de mensen écht niks meer geven?


    And the wheels just keep on spinnin'

    Dat had mijn zus ook! Ze zeiden: Je moet zeker €10 geven, anders kan je het schoolreglement over schrijven. En ik zeg je: dat is onnoemelijk veel.
    Maar mijn zus heeft niets gegeven en toen mocht ze gewoon mee met de rest :')
    Wij moesten btw vandaag 13 km gaan wandelen en dat is gewoon hel. Mijn benen liggen open + mijn hiel hangt vol bloed.
    Gelukkig dat ik nog maar in het 2e jaar zit, want in het 5e jaar moeten ze met groepjes van 10 100km lopen, dus ieder mens 10 km.

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 17:06 ]

    twiddict schreef:
    jullie mogen nog gewoon rondjes rennen.
    Bij ons kwamen ze zo van: vorig jaar deden er te weinig mensen mee met vastenactie, dus dit jaar is de hele onderbouw verplicht.
    (geld inzamelen werkt hetzelfde, alleen hoeven we geen rondjes te rennen, maar mogen we vierentwintig uur niks eten en moeten vanaf het begin van het 1e uur tot het einde op school blijven O,o (van 8 tot half acht) ASOCIAAL!

    Dat is súper slecht voor je en dat horen leraren te weten. Je moet niet gaan want om in een keer te stoppen is echt slecht.

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 17:08 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Colorful schreef:
    (...)
    Maar sponsorlopen.. -Zeg ik dat goedXD- Zijn gay (cat)


    Hoezo dat ?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    xShonaa schreef:
    (...)

    Hoezo dat ?

    omdat dat dom is _O_