• Ik weet niet waarom maar ik wil er dus absoluut geen zijn of worden.
    Waarom jij wel of niet?


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb eigenlijk nog geen idee.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    dunno eigelijk nog niet over nagedacht (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik dacht toen in de titel zag: broodje döner.

    En ik weet nog niet of ik er een wil worden.


    Smiling but close to tears.

    Tranquillity schreef:
    Ik heb eigenlijk nog geen idee.

    En hier was al een topic over, dacht ik.


    Tanya is de beste.

    Hm. Als ik nu bv doodga en al mijn ingewanden zijn nog intact, dan zou ik heel graag iemand zijn leven redden door donor te zijn. Maar zo maar mijn nier aan iemand geven, dat weet ik niet. Aan familie of een hele goede vriend/vriendin, wel, zowiezo.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik wil het absoluut niet hebben. Het klinkt best erg maar de gedachte bezorgt me slapenloze nachten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, wat boeit iemands leven mij? Hahaha. Ik wil gewoon heel dood gaan. En heel dood blijven.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ookal zal ik wss wel een uitzondering maken voor familie en héle goede vrienden/vriendinnen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Als ik dood ben wel. Dan heeft er iemand meer nood aan een nier dan ik die in een graf ofzo lig. Die mensen verdienen ook een leven. 't is niet omdat het mijne dan gedaan is, dat dat van andere ook moet eindigen omdat ik zo nodig volledig wil gecremeerd worden of onder de grond wilt liggen. Dat houdt in mijn ogen geen steek.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Siren schreef:
    Hm. Als ik nu bv doodga en al mijn ingewanden zijn nog intact, dan zou ik heel graag iemand zijn leven redden door donor te zijn. Maar zo maar mijn nier aan iemand geven, dat weet ik niet. Aan familie of een hele goede vriend/vriendin, wel, zowiezo.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wel als ik dood ben. Dan heb ik ze toch niet meer nodig en het lijkt mij toch best egoïstisch dat je je ingewanden laat verbranden of wegrotten in de grond terwijl iemand anders ze misschien wel heel hard nodig heeft.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wil donar zijn,ik kan er toch niks mee. Ik kan beter iemand een leven geven door mijn organen te gevan dan ze te laten opgegeten worden door wormen.
    Het hoord ook bij de dingen waar ik in geloof,wie goed doet goed ontmoet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tranquillity schreef:
    Ik heb eigenlijk nog geen idee.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Juah, als ik dood ben wel, ik ben er dan toch niet meer dus mogen mensen me best leegroven heuwr.
    Als ik nog leef iets afstaan: dat ligt eraan aan wie ik iets moet afstaan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als ik dood ben moge ze al men organe hebbe =)
    Ik ben er toch niks mee dan :S


    Stop wishing, Start doing..