• Nou, haha jullie weten dat ik MakeBelieve helemaal awesome vind. En dat ik najha Pim best wel graag zie. Nou treden ze vrijdag op in Hedon Zwolle! En ik ga daar heen! En nog beter, ik hem een M&G met ze gewonnen! Normaal spreek ik ze altijd na concerten dus hun zien is nietzo bijzonder maar het word dus echt wel private talk timeee ^.^

    Ik ben zo fucking hyper, niet te geloven gewoon! :'D

    En ik wist al dat ik had gewonnen voordat het officeel bekend werd, want pim kon zijn mond niet houden op msn! XD

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 17:06 ]


    -

    Joselyne schreef:
    Nogmaals gefeliciteerd, en heel veel plezier! Maar ik zie je vrijdag denk ik nog wel voordat je naar binnen gaat, ben er rond 3 uur al =)

    Ik pas rond half 6/6uur. Maar er worden plekken voor ons vrij gehouden :'D


    -

    MakeBelieve schreef:
    (...)Nope, Netlog doet moeilijk. Dus Jolien heeft contact gehad met het management enzo. We moeten afwachten.

    Oh... Dat is kut ,__,

    Dankjewel allemaaaal! :'D


    -

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Ik pas rond half 6/6uur. Maar er worden plekken voor ons vrij gehouden :'D

    Heb jij ff mazzel =D Ik wil vooraan, dus ik ga om 3 uur zitten xD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    (...)
    Heb jij ff mazzel =D Ik wil vooraan, dus ik ga om 3 uur zitten xD

    Marloes, Nikki enzo houden plekken vrij, maar na Make It Count moeten wij naar die M&G. Dus ben benieuwd of we onze plekken daarna nog hebben O.o


    -

    aah, leeeuk : )
    ik ga ook heen 2 april ('ll)


    I'd rather go naked than wear fur.

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Marloes, Nikki enzo houden plekken vrij, maar na Make It Count moeten wij naar die M&G. Dus ben benieuwd of we onze plekken daarna nog hebben O.o

    Vast wel, Hedon is niet druk en er zijn daar weinig mensen die duwen. Het is volgens mij ook niet uitverkocht =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    (...)
    Vast wel, Hedon is niet druk en er zijn daar weinig mensen die duwen. Het is volgens mij ook niet uitverkocht =)

    Haha, gelukkig :'D


    -

    Genius schreef:
    Aaah wat gaaf ! _O_


    Jaybee dude (: